12Mprove

Bereikbaarheid / Parkeren
Groepsgrootte
Lesruimte / Lunch

Frits Bijl

Enthousiaste cursusleider die met humor de beginselen van de scrum-methodiek kan bijbrengen.
Ook bij ondergetekende, in eerste instantie niet gemotiveerde deelnemer.
bla bla bla bla bla...
Ook bij ondergetekende, in eerste instantie niet gemotiveerde deelnemer.
bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla

Kees van der Plas

I.c.m. e-learning een fantastische training. Helder, humoristisch, inspirerend! Aan de hand van praktijkervaringen en ook real-time oefenen. Op een heel natuurlijke wijze werden wij door René... I.c.m. e-learning een fantastische training. Helder, humoristisch, inspirerend! Aan de hand van praktijkervaringen en ook real-time oefenen. Op een heel natuurlijke wijze werden wij door René wegwijs gemaakt in het scrum-framework.

Ellen Beuling

De training werd in company gegeven. De inhoud was kwalitatief heel goed. Coen is een bevlogen docent. In het begin kon hij iets meer aansluiten bij de groep. Later was dat helemaal goed.

Lisanne Slijkhuis

Duidelijke en heldere training met veel interactie. Kennis gemaakt met vele nieuwe modellen. Lean green belt. Hier ga ik verder mee aan de slag. Iets voor mijn hele loopbaan! Super!

Dennis Ritsma

Ik vond de training zeer waardevol en heeft mij andere inzichten gegeven die ik zeker ga gebruiken in de toekomst. Wat ik vooral heel waardevol vond is om niet in oplossingen te denken maar eerst de... Ik vond de training zeer waardevol en heeft mij andere inzichten gegeven die ik zeker ga gebruiken in de toekomst. Wat ik vooral heel waardevol vond is om niet in oplossingen te denken maar eerst de grondoorzaken te analyseren

Yvette Kosters

Een super mooie training Green Belt. Gegeven door Sander! Dit was een zeer leerzame training die ik zeker in me werk nog vaak kan gebruiken… Zal dit ook zeker promoten bij mijn collega’s

Marijn Mulders

Heel fijn in de begeleiding en enthousiast bij het overbrengen van kennis. Het interactieve tijdens de training is ook erg leuk. Leuke training, met een mooi resultaat. Trainer en training zeker aan... Heel fijn in de begeleiding en enthousiast bij het overbrengen van kennis. Het interactieve tijdens de training is ook erg leuk. Leuke training, met een mooi resultaat. Trainer en training zeker aan te raden.

Ivar Engelander

Goede duidelijke coach met impact. Veel geleerd om in de praktijk toe te passen. Duidelijk programma met overzichtelijke casussen en online tools die je echt verder helpen. Een echte aanrader!

Niels Leenhouts

Super waardevolle training (Green Belt)! Veel nieuwe inzichten en handvatten gekregen om verbeteringen door te voeren vanuit het oogpunt van de klant. Zelfs handvatten gekregen voor het opstellen... Super waardevolle training (Green Belt)! Veel nieuwe inzichten en handvatten gekregen om verbeteringen door te voeren vanuit het oogpunt van de klant. Zelfs handvatten gekregen voor het opstellen van een jaarplan door middel van Hoshin.

Brenda Van Holland

Fijne duidelijke rustige leraar. Goede training. Veel geleerd. Tijd voor een grapje. Mooie interactie met de andere cursisten, waar we binnen het bedrijf mooi stappen mee kunnen maken. We gaan vanaf... Fijne duidelijke rustige leraar. Goede training. Veel geleerd. Tijd voor een grapje. Mooie interactie met de andere cursisten, waar we binnen het bedrijf mooi stappen mee kunnen maken. We gaan vanaf nu niet meteen naar de oplossing maar onderzoeken eerst de oorzaken