12Mprove

Bereikbaarheid / Parkeren
Groepsgrootte
Lesruimte / Lunch

Gerard Hoogervorst

Goede praktijk training, welke op een prettige leerzame manier wordt gegeven.
Inhoud komt overeen met de praktijk en je werkt gelijk een eigen opdracht uit.
Training heeft een goede balans...
Goede praktijk training, welke op een prettige leerzame manier wordt gegeven.
Inhoud komt overeen met de praktijk en je werkt gelijk een eigen opdracht uit.
Training heeft een goede balans tussen theorie en praktijk

Remko van Renswou

Zeer leuke en interessante training!
Energieke en communicatief sterke trainer die de lesstof goed weet over te brengen. Echt een waardevolle training die goed in de praktijk toe te passen is.

Sjoerd Van den Deijssel

Na de yellowbelt ook de greenbelt training. Wederom door Sander. Ik kan het iedereen aanraden. Bedankt voor de goede begeleiding! Je hebt een hele fijne manier van presenteren en weet mensen... Na de yellowbelt ook de greenbelt training. Wederom door Sander. Ik kan het iedereen aanraden. Bedankt voor de goede begeleiding! Je hebt een hele fijne manier van presenteren en weet mensen betrokken te houden.

Barbara Blok

Ik heb de trainingen van Remco ervaren als erg duidelijk en gestructureerd. Hij heeft gezorgd voor een gemoedelijke omgeving waarin interactie en experimenteren centraal staat. Ik kreeg er echt... Ik heb de trainingen van Remco ervaren als erg duidelijk en gestructureerd. Hij heeft gezorgd voor een gemoedelijke omgeving waarin interactie en experimenteren centraal staat. Ik kreeg er echt energie van! Fijne groep en in een mooie natuurrijke omgeving. Ik vind het ook prettig dat we de theorie zelf konden studeren en door die voorkennis in de 3 dagen op locatie echt in de praktijk konden duiken. Dat is super waardevol t.o.v. trainingen waarbij je alleen bakken aan theorie over je heen krijgt.

Amber van de Klippe

Divers, goede koppeling praktijk en theorie, enthousiaste trainer, geen PowerPoints, veel eigen oefening (leuke oefeningen met een Lego fabriek bijvoorbeeld) tijd voor vragen, goede opbouw.
Al...
Al met al heel interessante en meteen toepasbare training!

Mels Priem

Hele waardevolle en leerzame trainingen op het gebied van LEAN & Leiderschap. De trainingen werden altijd op enthousiaste manier overgebracht en hadden een goede combinatie tussen theorie en... Hele waardevolle en leerzame trainingen op het gebied van LEAN & Leiderschap. De trainingen werden altijd op enthousiaste manier overgebracht en hadden een goede combinatie tussen theorie en oefening in de praktijk.

Rene Houtman

René heeft ervoor gezorgd dat de groep op een hele leuke manier de Lean methodiek / principes heeft kunnen toepassen op onderwerpen waar de groep zelf dagelijks tegenaan loopt.

Door de...

Door de stof af te wisselen met een filmpjes en opdrachten, blijft de stof goed hangen.

Vincent Honing

Het was een hartstikke leerzame en leuke training van René. Er zijn zeker dingen die ik in de toekomst mee kan nemen in mijn eigen ontwikkeling. Bij deze dan ook hartstikke bedankt voor het geven... Het was een hartstikke leerzame en leuke training van René. Er zijn zeker dingen die ik in de toekomst mee kan nemen in mijn eigen ontwikkeling. Bij deze dan ook hartstikke bedankt voor het geven van deze training. Nu is het aan mij om de theorie verder in praktijk op te nemen en mijzelf echt tot "beleaner" te kronen.

Matthijs Verregghen

Super training! Enthousiaste trainer die goed weet hoe hij de aandacht van de groep erbij kan houden. Mooi om te zien wat Lean bij andere bedrijven heeft gedaan met leuke praktijkvoorbeelden. Genoeg... Super training! Enthousiaste trainer die goed weet hoe hij de aandacht van de groep erbij kan houden. Mooi om te zien wat Lean bij andere bedrijven heeft gedaan met leuke praktijkvoorbeelden. Genoeg stof om na te denken en mee te nemen naar mijn eigen werkplek

Nancy Van Ginneken

Heel goed en erg leuk en erg duidelijk uitgelegd. Goede voorbeelden. Wordt goed betrokken in de sessies. Oog voor iedereen. Genoeg tijd om vragen te stellen wanneer iets niet duidelijk is.