12Mprove

Bereikbaarheid / Parkeren
Groepsgrootte
Lesruimte / Lunch

Nathalie Fransen

Enorm bedankt voor deze fijne training. Ik heb nu voldoende bagage in mijn rugzak om te starten en te leren! Rene brengt humor in de training en helpt het echt te doorgronden. Aanrader!

Nathalie van Boven

Vorige week heb ik het Green Belt certificaat behaald. Ik vond het een hele leuke en inspirerende training. Remco gaf deze training met veel enthousiasme en hij kon ook veel concrete... Vorige week heb ik het Green Belt certificaat behaald. Ik vond het een hele leuke en inspirerende training. Remco gaf deze training met veel enthousiasme en hij kon ook veel concrete praktijkvoorbeelden geven. De tekeningen op de flip-overs zorgden voor een leuk grafisch beeld bij de diverse formats en modellen!
Mijn tip is om het examen af te nemen na de tweede trainingsdag, ipv direct na de e-learning.

Lars Van de Vijver

Top training, veel geleerd, praktijk combinatie met theorie en gebracht met humor. Enorm leuke training om te volgen! Erg leuke, enthousiaste trainer en een actieve groep droeg ook bij aan deze... Top training, veel geleerd, praktijk combinatie met theorie en gebracht met humor. Enorm leuke training om te volgen! Erg leuke, enthousiaste trainer en een actieve groep droeg ook bij aan deze positieve ervaring.

Esmee Gosselink

Zeer logische en goede opbouw in de training. Vanuit de trainer was er sprake van veel energie, gerichte coaching, kritische vragen om verder te komen en echt een activatie om goed deel te nemen.

Marc Van Grunsven

Top training. Divers en direct toepasbaar.
Top training. Divers en direct toepasbaar.
Prettige trainer die je heel de dag enthousiast houd. De theorieën worden door de verbeter opdracht levendig en duidelijk. Kan mijn collega’s deze training adviseren.

Nogmaals dank!

Harm Smits

Goede, energieke training, waarbij theorie en praktijk goed gecombineerd worden. Hierdoor kun je, naast je persoonlijk ontwikkelen, ook echt direct waarde toevoegen voor je bedrijf. Ook erg goed om... Goede, energieke training, waarbij theorie en praktijk goed gecombineerd worden. Hierdoor kun je, naast je persoonlijk ontwikkelen, ook echt direct waarde toevoegen voor je bedrijf. Ook erg goed om dit gelijktijdig met meerdere collega's te doen, zodat je van elkaars ervaringen en struggles kan leren.

Bram Van Goor

Zeer bevlogen en impact volle training. De drie dagen zijn omgevlogen, waarin het geen enkel moment saai was. De vele onderwerpen werden duidelijk uitgelegd. Kort en bondig met de nodige visuele... Zeer bevlogen en impact volle training. De drie dagen zijn omgevlogen, waarin het geen enkel moment saai was. De vele onderwerpen werden duidelijk uitgelegd. Kort en bondig met de nodige visuele plaatjes. Hierdoor is een en ander goed te onthouden. De trainer genoot zelf ook.

Laura Klomp

Gaaf traject waarbij de theorie vanaf het begin is verweven met de praktijk. Direct toepasbaarheid en urgentie binnen de organisatie zorgen ervoor dat de projecten ontstaan en kunnen worden... Gaaf traject waarbij de theorie vanaf het begin is verweven met de praktijk. Direct toepasbaarheid en urgentie binnen de organisatie zorgen ervoor dat de projecten ontstaan en kunnen worden uitgewerkt.

Harriet Bruné

Zeer waardevolle training met een uitstekende opbouw. Ik heb veel geleerd en een goede start van een project dat waardevol is voor ons bedrijf . Het was ook erg leuk om te doen en vanuit de andere... Zeer waardevolle training met een uitstekende opbouw. Ik heb veel geleerd en een goede start van een project dat waardevol is voor ons bedrijf . Het was ook erg leuk om te doen en vanuit de andere deelnemers te zien welke verbeter trajecten we allemaal kunnen doorvoeren

Antoinette Tekstra

Duidelijke training . Ruimte voor interactie met de trainer en de mede cursisten. Opdrachten en theorie worden direct gekoppeld aan de praktijk. Goede basis om mee aan de slag te gaan als green belt .