Juridische kennis
Vriendelijk
Website
Reactietijd email

Monique van der Vlugt

Erg goede ervaring als huurder

flexibel in maken bezichtigingsafspraak, snelle terugkoppeling bij vragen

misschien nog melden dat na check-in huurder nog voor korte tijd zaken kan toevoegen aan check-in rapport, zaken die pas opvallen als je er daadwerkelijk woont.

Specifieke medewerker

heel veel dank aan verhuurmakelaar Connie, die ook voor de huurder te allen tijde klaarstond.

H van Boven

In een woord TOP

Snelle en duidelijke communicatie, contract tot in de puntjes verzorgd.

Zou er zo geen weten

Michel Immink

Kobus

Wauw! Dit is de "go2" verhuurmakelaar waar je naartoe wil als je klantgerichtheid, duidelijkheid, punctualiteit en vriendelijkheid op prijs stelt... oh en wacht! Efficiency/snelheid van handelen is... Wauw! Dit is de "go2" verhuurmakelaar waar je naartoe wil als je klantgerichtheid, duidelijkheid, punctualiteit en vriendelijkheid op prijs stelt... oh en wacht! Efficiency/snelheid van handelen is ook echt iets waar veel organisaties een voorbeeld aan zouden moeten nemen. Binnen een maand een betrouwbare en nette huurder voor ons appartement in Enschede gevonden.

Vanaf het eerste tot het laatste contact ben ik echt overtroffen in m'n verwachtingen. Shout out naar Sarina, hartelijk dank voor de bezichtigingen, advies en gezelligheid. 123Wonen Twente (gevestigd in Almelo) kan ik iedereen (die op zoek is naar huurder of huurwoning) aanbevelen!

Altijd tevreden klant centraal

nvt

Sarina

Ewout

Huis snel verhuurd, prima huurders.

Snel goede kandidaten

Nee

Wim en Purdy

Vrolijk

Bericht:
Bericht:
—-WAARDELOOS—-helaas, de negatieve ervaring was werkelijk te triest voor woorden, de vestiging Den Haag zal ik zeker niemand aanraden, verschrikkelijk, na een tussenkomst van de eigenaar van 123wonen Nederland iig enigsinds positief afgerond, maar de vestigings eigenaar verdient van mij “ de gouden EIKEL “

Veel betalen, voor weinig tot geen kwaliteit leveren.

Datgeen nakomen wat afgesproken is.

Dhr Wim Overwater

Reactie 123wonen.nl de verhuurmakelaar:

Beste Richard Vrolijk,
We hebben elkaar vorige week telefonisch gesproken en de situatie doorgenomen. Alsnog een slechte review geven na een positieve afronding bevreemdt ons toch.
We komen...
Beste Richard Vrolijk,
We komen graag opnieuw in contact als dat uw inziens nodig is.
Mvgr. Norbert Wegter

Zeer goed

algemene Kennis, marktkennis, juridische kennis

bereikbaarheid via whatsapp

Specifieke medewerker

Joep! top geregeld allemaal!

CCS

Alleen maar goede ervaring met hen

vriendelijk, snel, flexibel

geen verbeterpunten

Danny en Katinka

Mira & Mateusz

Great!

Very fast and professional reaction. Kind and friendly attitude.

No

Kirsten & Johan

Van

Zeer fijne ervaring met dit bedrijf. De communicatie verliep goed en alles is erg goed geregeld.

Snelle communicatie, professioneel, klantvriendelijk, duidelijke afspraken, veel kennis van de markt

Geen!

Paul en Barbara