Wat vond u van de reactiesnelheid op uw bezichtigingsaanvraag
Hoe enthousiast was de medewerker?
Hoe was de presentatie van de gehuurde woonruimte online?
Hoe was de marktkennis van de verhuurmakelaar?
Wat vond u van de foto's van de woonruimte?

Rob Veltkamp

Snel, goed en helder geregeld. Precies twee weken na mijn eerste reactie op mijn nieuwe woning had ik de sleutel. Top!

Zijn er nog makelaars in het bijzonder die u een compliment wilt geven en waarom?

In principe allemaal ;-)

Christiaan Hagedoorn

Met de krappe woningmarkt en grote noodzaak om te verhuizen, zijn we bij 123wonen super snel geslaagd. Binnen 24 uur na aanvraag al een bericht ontvangen om huizen te komen bezichtigen. De nadat we... Met de krappe woningmarkt en grote noodzaak om te verhuizen, zijn we bij 123wonen super snel geslaagd. Binnen 24 uur na aanvraag al een bericht ontvangen om huizen te komen bezichtigen. De nadat we hadden aangegeven graag de woonruimte te willen bewonen, was alles ook erg snel geregeld. Al met al heeft het ons slechts een weekje gekost, van begin tot eind, om een geweldige woning te krijgen. Daarbij komt ook nog dat de makelaars erg vriendelijk en behulpzaam waren en verstand van zaken hadden.

Pascalle en Anne-Mary hebben ons erg snel en vriendelijk geholpen een leuke woning in Zwolle te bemachtigen.

Inge Senior

Zeer frustrerend!

Helaas been

Onlangs een woning gehuurd via 123 Wonen Den Bosch. Ik moest snel schakelen en dat is mede dankzij 123 Wonen Den Bosch gelukt! Duidelijke communicatie, vriendelijke medewerkers en snel gehandeld.... Onlangs een woning gehuurd via 123 Wonen Den Bosch. Ik moest snel schakelen en dat is mede dankzij 123 Wonen Den Bosch gelukt! Duidelijke communicatie, vriendelijke medewerkers en snel gehandeld. Bedankt!

Ik heb met meerdere mensen binnen 123 Wonen Den Bosch contact gehad, maar ze waren allen goed op de hoogte van mijn situatie.

Van den Enden

Zeer prettig geholpen , toegankelijk en fijne gesprekken

Meerdere collega's van het kantoor gesproken, allemaal even vriendelijk en behulpzaam

Marck van Litsenburg

Fijn bedrijf, goed geholpen

Team 123 Wonen Den Bosch

Michael

Hehe eindelijk een makelaar die een max heeft gezet op het aantal mensen die ze uitnodigen voor een bezichtiging. Leuke kamer in Rotterdam via dit kantoor gevonden. Dank jullie wel voor de goede... Hehe eindelijk een makelaar die een max heeft gezet op het aantal mensen die ze uitnodigen voor een bezichtiging. Leuke kamer in Rotterdam via dit kantoor gevonden. Dank jullie wel voor de goede begeleiding!!!

Ik heb met Patty en Rik contact gehad en die waren beide zeer beheulpzaam!

Chris W

Uitstekend, komen na wat beloofd wordt en communiceren helder en transparant.

Keurige en een duidelijke overdracht. Geen onduidelijkheden gehad.

Prettige manier van communiceren.
Duidelijkheid en transparantie.
Erg fijn team !!