Wat vond u van de reactiesnelheid op uw bezichtigingsaanvraag
Hoe enthousiast was de medewerker?
Hoe was de presentatie van de gehuurde woonruimte online?
Hoe was de marktkennis van de verhuurmakelaar?
Wat vond u van de foto's van de woonruimte?

M. Aaldering

Echt een goeie.makelaar..binnen 4 weken een huis..bedankt heleen

Zijn er nog makelaars in het bijzonder die u een compliment wilt geven en waarom?

Heleen , betrokken en behulpzaam..alles zeer snel geregeld..bedankt

Romy Claire Mortier

Unieke , hartverwarmende ervaring met 123wonen! Service is ongelofelijk goed en gemakkelijk geregeld. Een mooi bedrijf met een team van mensen met het hart op de juiste plaats. Zij weten op een... Unieke , hartverwarmende ervaring met 123wonen! Service is ongelofelijk goed en gemakkelijk geregeld. Een mooi bedrijf met een team van mensen met het hart op de juiste plaats. Zij weten op een professionele, rake en warme wijze jouw perfecte plek onder de zon te regelen. Wij hebben echt versteld gestaan van de goede service!

Paul Sint.
Werkt op goude wijze!

Thom

Erg prettig om zaken te doen met 123Wonen, persoonlijk contact en behulpzaam.

Anne-Mary dank voor jouw hulp en professionaliteit.

Peter Kanters

Zeer positieve ervaring! Daar waar je bij de grote verhuurmakelaars vaak als een nummer wordt behandeld, is dat bij 123Wonen zeker niet het geval. Vertrouwen in de huurder is bij 123Wonen het... Zeer positieve ervaring! Daar waar je bij de grote verhuurmakelaars vaak als een nummer wordt behandeld, is dat bij 123Wonen zeker niet het geval. Vertrouwen in de huurder is bij 123Wonen het uitgangspunt, en dat voelt prettig.

Bij het vinden van een huurwoning zijn wij geholpen door Michel Immink. Voor ons heeft-ie de zaken keurig geregeld.

Loes

Helemaal top! Niet eerst geld betalen om überhaupt iets te mogen zien, en dan ook nog zo enthousiast ontvangen worden. Super. Enige puntje van kritiek: de makelaar weet niet altijd precies wat wel... Helemaal top! Niet eerst geld betalen om überhaupt iets te mogen zien, en dan ook nog zo enthousiast ontvangen worden. Super. Enige puntje van kritiek: de makelaar weet niet altijd precies wat wel en niet kan/mag binnen de eisen van de huurbaas. Zo zou ik mijn wasmachine mee mogen nemen en mogen stallen (bij de studio zat er al een in), maar het bleek dat die toch nergens kon staan en moest ik de nog amper gebruikte machine verkopen.

Rene

Goede en snelle service

Michel; hij regelde alles goed en snel

Marissa

Fijne en snelle service. Aanrader!

Ron

Altijd fijne ervaringen met dit bedrijf.
Ze verhuren meerdere appartementen voor ons.
Fijn persoonlijk contact en gaan zeer professioneel te werk!

Vivian, altijd een genoegen!

LUKX

Snel en zeer professioneel werkend bedrijf een aanrader!

Bart ga zo door!