Wat vond u van de reactiesnelheid op uw bezichtigingsaanvraag
Hoe enthousiast was de medewerker?
Hoe was de presentatie van de gehuurde woonruimte online?
Hoe was de marktkennis van de verhuurmakelaar?
Wat vond u van de foto's van de woonruimte?

Marck van Litsenburg

Fijn bedrijf, goed geholpen

Zijn er nog makelaars in het bijzonder die u een compliment wilt geven en waarom?

Team 123 Wonen Den Bosch

Michael

Hehe eindelijk een makelaar die een max heeft gezet op het aantal mensen die ze uitnodigen voor een bezichtiging. Leuke kamer in Rotterdam via dit kantoor gevonden. Dank jullie wel voor de goede... Hehe eindelijk een makelaar die een max heeft gezet op het aantal mensen die ze uitnodigen voor een bezichtiging. Leuke kamer in Rotterdam via dit kantoor gevonden. Dank jullie wel voor de goede begeleiding!!!

Ik heb met Patty en Rik contact gehad en die waren beide zeer beheulpzaam!

Chris W

Uitstekend, komen na wat beloofd wordt en communiceren helder en transparant.

Keurige en een duidelijke overdracht. Geen onduidelijkheden gehad.

Prettige manier van communiceren.
Duidelijkheid en transparantie.
Erg fijn team !!

Top team !

S. Visscher

Wij zijn super tevreden over dit bedrijf. De medewerkers denken mee en zijn heel enthousiast.

Brian

Super leuke woning gevonden in Amstelveen!

Paul 👍

Sophie van der Gaag

Helemaal super!

Ontzettend fijn geholpen door de medewerkers bij 123wonen. Binnen een korte tijd een woning gevonden waar we al heel lang naar op zoek waren! Medewerkers waren altijd bereid om je vragen te... Ontzettend fijn geholpen door de medewerkers bij 123wonen. Binnen een korte tijd een woning gevonden waar we al heel lang naar op zoek waren! Medewerkers waren altijd bereid om je vragen te beantwoorden.

Nina Bollen

Snelle acties, vriendelijke mensen!