Wat vond u van de reactiesnelheid op uw bezichtigingsaanvraag
Hoe enthousiast was de medewerker?
Hoe was de presentatie van de gehuurde woonruimte online?
Hoe was de marktkennis van de verhuurmakelaar?
Wat vond u van de foto's van de woonruimte?

Ruben J

Heel soepele en snelle communicatie, voelde je meteen op je gemak bij de bezichtiging, vriendelijk, sympathiek, alleen maar positieve punten!

Zijn er nog makelaars in het bijzonder die u een compliment wilt geven en waarom?

Daan was een topper. We voelden ons meteen op ons gemak.

Maritza

Our experience couldn't have been better! Having been confronted with the frustrating search for accommmodation following our recent arrival in the Netherlands, our problems ended with 123Wonen,... Our experience couldn't have been better! Having been confronted with the frustrating search for accommmodation following our recent arrival in the Netherlands, our problems ended with 123Wonen, and a wonderful apartment they helped us to find in Deventer.

Pricipally Daan Aarnink and Victoria, but there must have been others involved in their office.

Max

+ gratis catalogus/service!
+ (goede) communicatie via e-mail (niet zo'n dom text-vlak op een website)
+ snelle reacties en vriendelijke medewerkers (e-mail EN telefoon)
+ super...
+ gratis catalogus/service!
+ (goede) communicatie via e-mail (niet zo'n dom text-vlak op een website)
+ snelle reacties en vriendelijke medewerkers (e-mail EN telefoon)
+ super makkelijk een woning zoeken zonder aan te hoeven melden.

123 wonen is een frisse verrassing in een zee van websites waar je voor moet betalen.
Voordat ik bij 123 wonen kwam had ik al meerder websites bekeken en gebruikt (alle zonder succes). Ik vond het (zeker als student) ongelofelijk hoe veel websites je een abonnement aansmeerde voordat je de website überhaupt kon gebruiken. Na voor meerdere website te hebben betaald en elke keer per woning een nieuwe, enthousiaste brief te hebben moeten schrijven, schatte ik mijn kansen bij 123 wonen laag in. Bij 123 wonen was het namelijk zo simpel als:
1) zoeken op een locatie
2) een woning vinden waar je interesse voor hebt.
3) Je naam en e-mail adres achter laten.

Dat vond ik zo simpel dat ik eerlijk gezegd dacht dat het niks zou worden. Maar toch kreeg ik een paar e-mails terug! Met een super handige lijst met vragen die de de verhuurde wilde weten. Super snel kreeg ik steeds een reactie op mijn e-mails en ik wist gelijk waar ik aan toe was.
Als student moet je misschien wel even wennen aan de hoeveelheid documenten die van je worden gevraagd, maar dat werkt nou eenmaal anders dan bij een kamer.
Het maakt eigenlijk niet zo veel uit of je twijfelt om bij 123 wonen iets te zoeken omdat het ten eerste toch gratis is en interesse tonen in een woning is super simpel. Ik zou 123 wonen zeker aanraden voor als je naar een woning zoekt. (en heb dat ook al meerdere keren gedaan)

Ik ben eigenlijk over alle medewerkers van 123wonen erg tevreden. Communicatie verliep altijd fijn en was zonder problemen.

Erg vriendelijk personeel die zich inzet voor de klant!

Snelle reactie bij vragen.

Positief, vlot antwoord. Alleen maar positief!

Daan en Pascalle. Daan voor zijn openheid en eerlijkheid. Pakt direct bepaalde zaken op. Pascalle voor de vlotte communicatie!

Rob Veltkamp

Snel, goed en helder geregeld. Precies twee weken na mijn eerste reactie op mijn nieuwe woning had ik de sleutel. Top!

In principe allemaal ;-)

Christiaan Hagedoorn

Met de krappe woningmarkt en grote noodzaak om te verhuizen, zijn we bij 123wonen super snel geslaagd. Binnen 24 uur na aanvraag al een bericht ontvangen om huizen te komen bezichtigen. De nadat we... Met de krappe woningmarkt en grote noodzaak om te verhuizen, zijn we bij 123wonen super snel geslaagd. Binnen 24 uur na aanvraag al een bericht ontvangen om huizen te komen bezichtigen. De nadat we hadden aangegeven graag de woonruimte te willen bewonen, was alles ook erg snel geregeld. Al met al heeft het ons slechts een weekje gekost, van begin tot eind, om een geweldige woning te krijgen. Daarbij komt ook nog dat de makelaars erg vriendelijk en behulpzaam waren en verstand van zaken hadden.

Pascalle en Anne-Mary hebben ons erg snel en vriendelijk geholpen een leuke woning in Zwolle te bemachtigen.

Inge Senior

Zeer frustrerend!

Helaas been

Onlangs een woning gehuurd via 123 Wonen Den Bosch. Ik moest snel schakelen en dat is mede dankzij 123 Wonen Den Bosch gelukt! Duidelijke communicatie, vriendelijke medewerkers en snel gehandeld.... Onlangs een woning gehuurd via 123 Wonen Den Bosch. Ik moest snel schakelen en dat is mede dankzij 123 Wonen Den Bosch gelukt! Duidelijke communicatie, vriendelijke medewerkers en snel gehandeld. Bedankt!

Ik heb met meerdere mensen binnen 123 Wonen Den Bosch contact gehad, maar ze waren allen goed op de hoogte van mijn situatie.

Van den Enden

Zeer prettig geholpen , toegankelijk en fijne gesprekken

Meerdere collega's van het kantoor gesproken, allemaal even vriendelijk en behulpzaam