Uitstekend !! Top prijs kwaliteit verhouding. Juiste diagnose stelling en een goede prijs overleg

Fransen

10/10

Zeer goede ervaring gehad vandaag. Horloge gebracht en werd ter plekke onderzocht, afgesteld en op waterdichtheid getest. Een vakman met passie.

Schoute

10/10

Ze waren altijd goedkoop en heb er paar keer wat besteld. Nu toevallig 2 bandjes kapot. Ik toch maar gemaild en binnen 24 uur 2 nieuwe binnen. Dit had ik niet verwacht. Ik dacht, mag van geluk... Ze waren altijd goedkoop en heb er paar keer wat besteld. Nu toevallig 2 bandjes kapot. Ik toch maar gemaild en binnen 24 uur 2 nieuwe binnen. Dit had ik niet verwacht. Ik dacht, mag van geluk spreken als ze iets aan service doen. Maar kennelijk vinden ze tevreden klanten belangrijk. Dus keurig gedaan en bedankt!

10/10

Maakt een zeer professionele indruk. Goede communicatie en deskundig advies.

A. van Dijk

10/10

Een expert met veel expertise! Vakman. Duidelijke offerte’s en uitleg

Reconsales International

10/10

Goede service en verstand van zaken. Komen in de toekomst zeker terug.

Bram Willems

9/10

Perfecte ervaring. Volgende keer laat ik mijn horloge zeker weer achter hier.

r h. smit-muller, herman boerhaavelaan 3 F28, 7415 es deventer

10/10

Drie Jaar geleden heeft 123 Watch Repair het horloge van mijn overleden echtgenoot gerepareerd en van een fraaie zwart-lederen band voorzien. Daarna heb ik, echtgenote, het Maurice L.C. horloge... Drie Jaar geleden heeft 123 Watch Repair het horloge van mijn overleden echtgenoot gerepareerd en van een fraaie zwart-lederen band voorzien. Daarna heb ik, echtgenote, het Maurice L.C. horloge dag en nacht gedragen en.....................geen enkele probleem gehad! Dat is nog eens service! service.

10/10

Zoals je wel meer leest bij de duurdere horloges, had ook ik een negatieve ervaring met de plaatselijke juwelier. Een erfstuk wat volgens de juwelier niet meer te maken was en men stelde voor een... Zoals je wel meer leest bij de duurdere horloges, had ook ik een negatieve ervaring met de plaatselijke juwelier. Een erfstuk wat volgens de juwelier niet meer te maken was en men stelde voor een nieuwe te kopen. Vanwege de emotionele waarde wilde ik echter mij horloge gemaakt hebben. Gelukkig via internet kwam ik op 123 Watch repair uit. Mijn horloge is netjes gemaakt. De communicatie was correct en accuraat. En het resultaat super en conform mijn (hoge) verwachting. Natuurlijk was ik in het begin huiverig om mijn erfstuk op te sturen, ondanks de goede recensies. Ik werd echter telkens netjes te woord gestaan, teruggebeld als ze niet beschikbaar waren en kreeg netjes antwoord op al mijn vragen.