Offerte
Resultaat
Advies
Communicatie

Jack

Top service voor een mooie prijs!

Cor

123 Watch Repair heeft voor mij een Breitling horloge wat behoorlijke gebruikersschade had opgelopen volledig nagekeken en gerepareerd. Het resultaat was naar volle tevredenheid en het horloge was... 123 Watch Repair heeft voor mij een Breitling horloge wat behoorlijke gebruikersschade had opgelopen volledig nagekeken en gerepareerd. Het resultaat was naar volle tevredenheid en het horloge was zowel inwendig als uitwendig in nieuwstaat. Vakmensen.

M.H. Bots

Mijn horloge was een cadeau van mijn vrouw in 2003. Na een bezoek aan de kapper was de armband gebroken en een bezoek gebracht aan de lokale juwelier die de zaak had overgenomen van de... Mijn horloge was een cadeau van mijn vrouw in 2003. Na een bezoek aan de kapper was de armband gebroken en een bezoek gebracht aan de lokale juwelier die de zaak had overgenomen van de oorspronkelijke eigenaar uit 2003. Deze zou contact gehad hebben met Seiko en kwam met de mededeling dat het niet meer gemaakt kon worden. Ik moest maar een nieuw horloge aanschaffen. Vanwege de emotionele waarde tocht maar eens op internet gaan zoeken en zie , daar kwam ik 123Watch regen. Na het opsturen met foto via de mail kwam snel een reactie met offerte en al. Daar ben ik op ingegaan en was het binnen een week geregeld. Duidelijke info en professioneel georganiseerd. Wat een prima service. Ik, maar ook mijn vrouw blij dat het cadeau uit 2003 weer funcioneert. !!

Joël

Zeer goede ervaring met Alex/123 Watch Repair. Ik had een oud horloge gekregen van mijn vader die hij jarenlang op reis om heeft gehad. Deze liep niet meer en de rest was optisch gezien in... Zeer goede ervaring met Alex/123 Watch Repair. Ik had een oud horloge gekregen van mijn vader die hij jarenlang op reis om heeft gehad. Deze liep niet meer en de rest was optisch gezien in erbarmelijke staat.

Het heeft een tijdje geduurd voordat alle onderdelen binnen waren. Dit kwam omdat het horloge/uurwerk enige tijd niet meer gemaakt wordt en de onderdelen inmiddels vrij zeldzaam geworden zijn.

Ik heb sinds een paar dagen het horloge binnen en het resultaat is gewoon echt super goed; de kast is mooi schoon gemaakt, net glaasje en een mooie band met een keurig gespje. Het horloge loopt erg accuraat en de extra functies werken ook allemaal. Ik ben zeer content met het resultaat. Qua prijzen zit het ook wel goed; Je betaald gewoon een nette prijs voor goed vakmanschap.

Marc

Hele goede eerste ervaring met dit bedrijf. Alex nogmaals bedankt voor dat je mijn horloge weer in Nieuwstaat hebt gemaakt.

Peter de Rooij

Breitling weer als nieuw

Rob de Blaauw

Heel vakkundig en netjes en niet duur.

Dennis

Ik wilde al een tijdje een modificatie laten uitvoeren aan mijn SKX007. Daar waar ik niet eens een reactie kreeg van de partijen waar je over leest op alle forums op internet, kreeg ik van... Ik wilde al een tijdje een modificatie laten uitvoeren aan mijn SKX007. Daar waar ik niet eens een reactie kreeg van de partijen waar je over leest op alle forums op internet, kreeg ik van 123watchrepair wel direct en ook nog buiten kantoortijden een reactie. Vervolgens is de mod ook nog eens in zeer korte tijd en naar volle tevredenheid uitgevoerd. Zo kan het dus ook, echt helemaal geweldig!

Linda van Dijk

Nieuw horlogebandje Seiko

G Verburg

Geweldige service, snel, en een goede prijs!