Pronto wonen Barneveld

Goed advies en prettige medewerkers

fam vlasveld/ vlasveld Groentechnieken vof

In een woord SUPER.

Fam fatels

We komen er graag, want we vinden er de juiste meubels die we ergens anders niet vinden. Vriendelijke en normale hulp bij je aankopen. Gewoon no nonsens en oprecht geintresseerd in onze keuzes,... We komen er graag, want we vinden er de juiste meubels die we ergens anders niet vinden. Vriendelijke en normale hulp bij je aankopen. Gewoon no nonsens en oprecht geintresseerd in onze keuzes, kortom een aanrader.

Fam Blokzijl

Gezellig en goed vriendelijk niet opdringerig geholpen

Kees van Gils

Prima geholpen door zeer vriendelijke medewerkster

Carin Sakko

Goed en leuk personeel

Pronto

Een bank samen gesteld en gekocht

Goedemiddag,
Dank u wel voor deze super review, wij zijn er natuurlijk erg blij mee!
Alvast veel plezier gewenst met de nieuwe bank.
Met vriendelijke groeten,
^Ciska
Team Pronto...
Goedemiddag,
Dank u wel voor deze super review, wij zijn er natuurlijk erg blij mee!
Alvast veel plezier gewenst met de nieuwe bank.
Met vriendelijke groeten,
^Ciska
Team Pronto Wonen Leeuwarden

Kolfschoten

Slechte ervaring met service

Vriendelijk geholpen in de winkel, niet echt aan de telefoon

Goede informatie geven over de vullingen van de bank, en niet zo over nemen zoals die in de winkel staat, ben al 11/2 jaar bezig over de zittingen, en er word wel een oplossing gevonden maar op... Goede informatie geven over de vullingen van de bank, en niet zo over nemen zoals die in de winkel staat, ben al 11/2 jaar bezig over de zittingen, en er word wel een oplossing gevonden maar op kosten van ons, ze willen geeneens een compromie sluiten, ik zit op veren de bank is hard en de overloop van veren naar schuim voel je in de benen, het is niet vol te houden op deze bank, mevrouw in de winkel heeft geen opties laten zien voor andere vullingen want dan hadden we dit nooit genomen, maar dit was de eerste keer en tevens ook de laatste keer dat we daar wat gekocht hebben, wat een waardeloze service erna van Pronto

Beste meneer/mevrouw Kolfschoten,
Beste meneer/mevrouw Kolfschoten,
jammer om te horen dat u dit zo ervaren heeft. Helaas kunnen we niet uit uw bericht opmaken om welke vestiging het gaat. Graag ontvangen wij nog van u de winkelgegevens via info@prontowonen.nl dan kunnen we dit bericht aan hun voorleggen. Ze zullen hierop dan z.s.m. reageren.
Team Pronto Wonen

erik sipkema

Uitstekend en geen wachttijden

Beste Erik,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het erg fijn om te horen dat u goed geholpen bent bij het uitzoeken van de nieuwe eetstoelen! Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met...
Beste Erik,
Pronto Wonen Heerlen

CW Tuijnman

Prettig en goed geholpen

Reactie Pronto Wonen:

Bedankt voor de beoordeling meneer / mevrouw Tuijnman, fijn dat u prettig en goed geholpen bent. Veel plezier van de nieuwe meubels.
Team Pronto Wonen Alkmaar