A. van Puffelen

We zijn goed geholpen bij de aankoop van een relaxstoel

Reactie Pronto Wonen:

Fijn dat jullie de perfecte relaxstoel uit hebben kunnen kiezen bij ons! Bedankt voor de review en misschien tot een volgende keer 😊
~ Team Pronto Wonen Sliedrecht online

n.v.t.

Goed benaderbaar, open uitstraling

Beste klant,
Wat een leuke review om te mogen ontvangen! Wij vinden het super leuk om te horen dat u zo enthousiast bent over onze winkel en goed geslaagd bent voor de nieuwe meubels!
Met...
Beste klant,
Pronto Wonen Den Bosch

Pronto

Mooie winkel, en zeer goed geholpen door Saskia.

Saskia heeft ons goed geholpen, prima geslaagd.

Niet.

Reactie Pronto Wonen:

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Dat horen we graag. We zien u graag nog eens terug in onze winkel.
Team Pronto Wonen

Jessica

Heel fijn geholpen bij het kopen van meubels

Beste Jessica,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!
Met vriendelijke groet,...
Beste Jessica,
Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Eindhoven

Arco den Haan

Verkoper Henk is zeer vakkundig in geven van goed advies en neemt hier ruim de tijd en moeite voor.

Reactie Pronto Wonen:

Mooie complimenten Arco, dankjewel daarvoor!
~ Team Pronto Wonen Vlaardingen online

Herman en Janny Ten Velde

Het fijne wat wij in de winkel hebben ervaren is dat we alle tijd en ruimte kregen om rond te kijken .
Ook werden we vriendelijk en deskundigen geholpen met advies om tot een keuze te komen .

Reactie Pronto Wonen:

We vinden het als team leuk om hier te lezen dat onze service naar wens is geweest. Gezellig dat jullie bij ons in de winkel langskwamen om de nieuwe meubels uit te zoeken 😊
~ Team Pronto Wonen...
~ Team Pronto Wonen Sliedrecht online

Lumnije Rama

Vanmiddag sporadisch bij Pronto binnengelopen, en binnen een uurtje met een nieuwe woonkamer weer naar buiten gelopen. Met dank aan het warme en kundige advies van Jenny zijn we binnen de kortste... Vanmiddag sporadisch bij Pronto binnengelopen, en binnen een uurtje met een nieuwe woonkamer weer naar buiten gelopen. Met dank aan het warme en kundige advies van Jenny zijn we binnen de kortste keren voorzien van hulp. Al met al een echte aanrader!

Reactie Pronto Wonen:

Hartelijk dank voor uw fijne review mevrouw Rama.
Graag weer tot ziens in onze winkel.
^Babette
Pronto Wonen Roermond

Nicole

Bankstel gekocht. Goed en eerlijk advies gekregen.

Familie van den Berg

Hele fijne winkel met goed en vriendelijk personeel.
We zijn heel erg goed geholpen door Rick 🙂

Dankjewel Esther! Gezellig dat jullie bij ons langskwamen in de winkel 😊👏🏼