Potters

Leuke winkel met een groot en mooi assortiment.

manders

Goed en vriendelijk geholpem

Reactie Pronto Wonen:

Hartelijk bedankt voor uw mooie review familie Manders.
Wat mooi om te lezen dat u goed en vriendelijk geholpen bent door ons verkoopteam.
Wij wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe...
Hartelijk bedankt voor uw mooie review familie Manders.
Wij wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe kasten.
Groetjes,
Team Pronto Wonen Helmond

Fam N Tol

Super leuk geholpen door Anita, vriendelijk en deskundig helemaal top.

Hoi Familie Tol,
Wat een leuke review. Dank je wel!!
We hebben het doorgegeven aan Anita, ze ging er van blozen ;-)
M.v.g. Team Pronto Volendam.

Fam.vanKlei

Prettig ervaren , fijn personeel nemen de tijd,

Smeulders

Duidelijk, vriendelijk, overzichtelijk, ruime keuze!

Muller

Alleen maar goed

Op Het Veld

Mooie winkel waar je goed word geholpen.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad in onze winkel! Wij zullen uw verbeterpunt meenemen om onze service hierop te verbeteren. Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Heerlen

Nee

Prima. Toegankelijk

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het erg leuk om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe fauteuil! Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met...
Pronto Wonen Sittard-Geleen

peters

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u goed geadviseerd bent bij het uitzoeken van de nieuwe meubels! Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met vriendelijke...
Pronto Wonen Sittard-Geleen

Pronte wonen Zutphen

Plezierig en deskundig geholpen. Voldoende ruim assortiment.

Reactie Pronto Wonen:

Fijn om te lezen dat u plezierig geholpen bent.
Ons assortiment is zeer divers waardoor er het niet zo moeilijk is om te kunnen slagen.
Heel veel plezier van uw aankoop.
Met...
Fijn om te lezen dat u plezierig geholpen bent.
Heel veel plezier van uw aankoop.
Team Pronto Wonen Zutphen