Pronte wonen Zutphen

Plezierig en deskundig geholpen. Voldoende ruim assortiment.

Reactie Pronto Wonen:

Fijn om te lezen dat u plezierig geholpen bent.
Ons assortiment is zeer divers waardoor er het niet zo moeilijk is om te kunnen slagen.
Heel veel plezier van uw aankoop.
Met...
Fijn om te lezen dat u plezierig geholpen bent.
Heel veel plezier van uw aankoop.
Team Pronto Wonen Zutphen

Gianna Leijs

Werd vlot en deskundig geholpen

Beste Gianna,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent in onze winkel!

Henrita

De ervaring was goed, alles werd mij duidelijk uitgelegd en er werd ook geluisterd naar mijn wensen.

Beste Henrita,
Beste Henrita,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het heel leuk om te horen dat u zo goed geadviseerd bent bij het uitzoeken van de nieuwe bank. Wij wensen u alvast heel veel plezier hiermee!
Pronto Wonen Nijmegen

Henk van Haaren

Heel goed geholpen

Beste Henk,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad in onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!
Met vriendelijke groet,...
Beste Henk,
Pronto Wonen Nijmegen

pjg derkx

Heel goed ik werd er fijn behandeld

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad in onze winkel. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe meubels!
Met vriendelijke...
Pronto Wonen Sittard-Geleen

Bouwman

Fijne winkel.

Beste heer/mevrouw Bouwman,
Beste heer/mevrouw Bouwman,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Wij vinden het super fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over uw bezoek aan onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe banken en salontafel!

Snel

Goeie ervaring

Reactie Pronto Wonen:

Leuk om te lezen heer/mevrouw Snel! Bedankt voor het plaatsen van de review. Fijn dat er veel keus was en dat u goed bent geholpen door collega Loes! Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, team... Leuk om te lezen heer/mevrouw Snel! Bedankt voor het plaatsen van de review. Fijn dat er veel keus was en dat u goed bent geholpen door collega Loes! Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, team Pronto Wonen Wervershoof

Thom Enneking

Hebben met plezier nieuwe stoelen gekocht.

Beste Thom,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe eetstoelen. Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met vriendelijke...
Beste Thom,

M de Groot

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen en wensen u veel plezier met de nieuwe eetstoelen!
Met vriendelijke groet,...
Pronto Wonen Eindhoven

Ronald Hamelink

Perfecte ervaring

Beste Ronald,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat een super fijne review om te mogen ontvangen! Wij hopen u nog vaker te mogen verwelkomen en wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank!...
Beste Ronald,