Rob Leerentveld

Prima winkel, veel keuze en leuke accessoires.

Beste Rob,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel! Wij hopen u nog vaker te mogen verwelkomen!
Beste Rob,
Pronto Wonen Nijmegen

W.KE

Prima geholpen !

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel! Verder wensen wij u alvast veel plezier met de nieuwe hoekbank en fauteuil!
Pronto Wonen Nijmegen

Snijders

Mooie winkel, vriendelijk personeel

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad in onze winkel! Wij hopen u nog vaker te mogen verwelkomen!
Met vriendelijke groet,...
Pronto Wonen Uden

Willems

Vriendelijk en duidelijk .

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Verder wensen wij u veel plezier met de nieuwe bank!
Met vriendelijke...
Pronto Wonen Eindhoven

Guido Hecker

Prettig, sfeervol

Beste Guido,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent bij het uitzoeken van de nieuwe eetstoelen!
Beste Guido,
Pronto Wonen Uden

Straten

Positief

Beste klant,
Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en hopen u nog vaker te mogen verwelkomen!
Met vriendelijke groet,...
Pronto Wonen Heerlen

Angela

Superfijn weer geholpen.

Reactie Pronto Wonen:

Hartelijk bedankt voor uw mooie review Angela.
Mooi om te lezen dat u weer superfijn geholpen bent door ons verkoopteam.
Wij wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe...
Hartelijk bedankt voor uw mooie review Angela.
Mooi om te lezen dat u weer superfijn geholpen bent door ons verkoopteam.
Wij wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe eetkamerstoelen.
Groetjes,
Team Pronto Wonen Helmond

Allard Slofstra

Kon rustig eerst rondlopen en kijken wat er precies was en zodra ik een vraag wilde stellen was er een medewerker om de hoek

Reactie Pronto Wonen:

Hartstikke bedankt voor het delen van jouw ervaring Allard!
Carlijn
Pronto Wonen Zwolle

Bakkerij van der Putten

Mooie winkel ,aardig personeel

Reactie Pronto Wonen:

Hartelijk bedankt voor jullie mooie review Hans en Jenny.
Fijn om te lezen dat u ons verkoopteam aardig vindt en onze winkel mooi.
Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe...
Hartelijk bedankt voor jullie mooie review Hans en Jenny.
Fijn om te lezen dat u ons verkoopteam aardig vindt en onze winkel mooi.
Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe stoelen.
Groetjes,
Team Pronto Wonen Helmond

ben

Netjes geholpen-goede uitleg-vriendelijk

Beste Ben,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe fauteuil!
Beste Ben,
Pronto Wonen Den Bosch