Marcel van der Wel

Jannie

Goed geholpen, vriendelijk personeel

Hi Jannie,
Wij hopen dat je heel veel gezellige etentjes zal hebben aan je nieuwe eethoek. Dankjewel voor deze mooie review.
Team Pronto Zoeterwoude

Dirk Smits

Onze ervaring is dat u winkel in alle dingen zeer begaan is met ons als klant

Reactie Pronto Wonen:

Wat fijn om hier te lezen dat de service zo naar wens was. Wij vonden het erg leuk om te mogen helpen met het kiezen van de juiste meubelen.
~ Team Pronto Wonen Spijkenisse online

M. Lochtenbergh

Vriendelijk personeel, aandacht voor de klant.

Ilse

Super fijn geholpen door Leonie en heel blij met de bank

Reactie Pronto Wonen:

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Ilse. We waarderen het zeer dat je laat weten zo super fijn geholpen te zijn door onze collega Leonie. We wensen jullie nog heel veel zitplezier op de nieuwe... Bedankt voor deze mooie beoordeling, Ilse. We waarderen het zeer dat je laat weten zo super fijn geholpen te zijn door onze collega Leonie. We wensen jullie nog heel veel zitplezier op de nieuwe bank. Met vriendelijke groet, het team van Pronto Wonen Capelle a/d IJssel.

Rowitha van Gaalen

Fijne, gezellige winkel. Met vriendelijk personeel

Prachtige beoordeling over ons filiaal! Dankjewel Rowitha 👏🏼✨
~ Team Pronto Wonen Naaldwijk online

De Putter

Wij werden zeer deskundig en vriendelijk geholpen door Eva Jasmijn.

Beste heer de Putter,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij zullen de complimenten aan Eva doorgeven.
Wij wensen u veel plezier toe met uw aankoop.
Graag zien wij u in de...
Beste heer de Putter,
Wij wensen u veel plezier toe met uw aankoop.
Graag zien wij u in de toekomst weer bij ons in de winkel.
Team Pronto Wonen Apeldoorn.

Familiewinkelbos

Wij raden iedereen aan bij deze winkel te kopen vanwege snelle service en klant vriendelijke mensen super blij zijn wij dank jullie wel mvg familie winkel bos

Reactie Pronto Wonen:

Beste familie Winkel-Bos, heel erg bedankt voor deze mooie review! We hebben dit graag voor u gedaan. Wij wensen u veel plezier met de wandmeubel kast en graag tot ziens!
Met vriendelijke...
Met vriendelijke groet, team Profijt Meubel Hoorn en Pronto Wonen Wervershoof

Erik en Christa

Geweldige service en styling tips. Super meegedacht door Lonneke, Pronto Wervershoof.

Je voelt je er echt welkom.

Niet.

Reactie Pronto Wonen:

Beste Erik en Christa, bedankt voor uw positieve reactie. We hebben u graag geholpen!
Woongroetjes, Team Pronto Wonen.

Raasing van Donk

Super!