Ans

Erg goed!! Vriendelijke medewerkers die met je meedenken

Beste Ans,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het super fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent bij het uitzoeken van de nieuwe meubels! Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!...
Beste Ans,
Pronto Wonen Den Bosch

thom

Mooie winkel, ruim opgezet en deskundig advies. Zouden wat meer medewerkers mogen rondlopen, verder goed.

Beste Thom,
Beste Thom,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij begrijpen inderdaad dat dit erg vervelend is en onze excuses dat het hierdoor langer heeft geduurd. Wij zullen dit verbeterpunt meenemen om onze service hierop te verbeteren! Verder wensen wij u alvast veel plezier met de nieuwe bank!
Pronto Wonen Breda

Pronto Zoeterwoude rijndijk

Supergeregeld

Reactie Pronto Wonen:

Dankjewel, met zo'n review zijn we erg blij. We zullen er aan blijven werken volgende keer een 10 bij je te scoren. Heel veel plezier van je nieuwe interieur en graag tot ziens,
Team Pronto...
Team Pronto Zoeterwoude

W

Ruime keuze

Goedemiddag,
Dank u wel voor deze super review, wij zijn er natuurlijk erg blij mee!
Zie u graag weer terug!
Veel plezier gewenst met de bijzettafeltjes.
Met vriendelijke groeten,...
Goedemiddag,
Dank u wel voor deze super review, wij zijn er natuurlijk erg blij mee!
Zie u graag weer terug!
Veel plezier gewenst met de bijzettafeltjes.
Met vriendelijke groeten,
^Ciska
Team Pronto Wonen Leeuwarden

Fam. Giesing

Wij zijn zeer tevreden en mooie spulletjes gezien

Goedemiddag!
Dank u wel voor deze super review, wij zijn er erg blij mee!
Heel veel plezier gewenst van de meubels!
Met vriendelijke groeten,...
Goedemiddag!
Dank u wel voor deze super review, wij zijn er erg blij mee!
Heel veel plezier gewenst van de meubels!
Met vriendelijke groeten,
^Ciska
Team Pronto Wonen Leeuwarden

van Gennip

Zeer vriendelijk personeel en goed geholpen.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent in onze winkel! Wij zullen uw verbeterpunt meenemen om onze service hierop te verbeteren. Verder wensen wij u veel plezier met de nieuwe eethoek!
Pronto Wonen Eindhoven

Buursink

Mooie winkel fijne werknemers

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent in onze winkel. Verder wensen wij u veel plezier met de nieuwe eetstoelen!
Met...
Pronto Wonen Heerlen

Soraya & Gert

Probleem met tafel snel en netjes opgelost

beste Soraya en Gert,
Ook na verkoop staan we graag klaar voor onze klanten. Fijn om te horen dat we alles naar tevredenheid hebben kunnen oplossen.
Team Pronto Zoeterwoude

Rob Leerentveld

Prima winkel, veel keuze en leuke accessoires.

Beste Rob,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel! Wij hopen u nog vaker te mogen verwelkomen!
Pronto...
Beste Rob,