Pronto Wervershoof

Prachtige winkel, fijn geholpen.

Reactie Pronto Wonen:

Bedankt voor de mooie review heer/mevrouw Appelman! Leuk dat u fijn en deskundig bent geholpen door collega Loes. Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe fauteuil! Met vriendelijke groet,... Bedankt voor de mooie review heer/mevrouw Appelman! Leuk dat u fijn en deskundig bent geholpen door collega Loes. Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe fauteuil! Met vriendelijke groet, team Pronto Wonen Wervershoof

Hans Schouten

Prima geholpen

Beste Hans,
Dankjewel voor deze mooie beoordeling. Wij wensen je heel veel plezier van je nieuwe stoelen.
Groet, Team Pronto Zoeterwoude

Kroese

Fijne winkel

Reactie Pronto Wonen:

Wat fijn te lezen dat je onze showroom zo weet te waarderen. Heel veel genot van je nieuwe bank. Graag weer tot ziens.
Team Pronto Zoeterwoude

Schaap

Mooie winkel met veel keuze van meubels en assesoires!

Reactie Pronto Wonen:

Hartelijk dank voor het schrijven van deze positieve review!
Fijn te lezen dat u onze winkel als prettig heeft ervaring.
Wij wensen u veel plezier met de kasten en eethoek.
Met...
Hartelijk dank voor het schrijven van deze positieve review!
Fijn te lezen dat u onze winkel als prettig heeft ervaring.
Wij wensen u veel plezier met de kasten en eethoek.
Pronto Wonen Strijen/Marijke

M.bastiaans

Zeer goed bevallen

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het super fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen! Verder wensen wij u veel plezier met de nieuwe meubels!
Met vriendelijke groet,...
Beste klant,
Pronto Wonen Uden

Joke. An Hattem

Een fijne ontvangst en goed geholpen

Beste Joke,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent in onze winkel! Verder wensen wij u veel plezier met uw aankoop!
Met vriendelijke...
Beste Joke,
Pronto Wonen Nijmegen

h van dijk

Goed en vriendelijk personeel

Reactie Pronto Wonen:

Ontzettend bedankt voor deze goede beoordeling Malissa,
Carlijn
Pronto Wonen Zwolle

G van der Hoeven

Prima.

Carine van Grotel

Leuke winkel maar niet handig door de indeling

Beste Carine,
Beste Carine,
Bedankt voor uw beoordeling! Het klopt inderdaad dat wanneer u gebruikt maakt van de lift de richting van de winkelroute anders is. Excuses voor het ongemak! Verder wensen wij u veel plezier met de nieuwe bartafel! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Eindhoven