Boukeline Kappelhoff

Ze vonden het geweldig

Nicolette Seelen

Holistische voeding

Wat is je ervaring?

Mijn ervaring is heel erg goed. Anna vond ik fantastisch. Zo bevlogen, zoveel kennis. Goed programma. Fijne lesruimte en fijne organisatie. Alles heel fris en duidelijk.

Sander Gorissen

Wat is je ervaring?

Erg fijne dagen gehad met de nodige verdieping.

Charlotte Camille

Wat is je ervaring?

Wat een mooie verbindende ervaring was het weer. Ik heb naar oude stukken mogen kijken en nog helderder gekregen waar ik nog meer mag helen. Het voelt als het begin van een verdere transformatie.

Corrola Hommen

Wat is je ervaring?

Heel verrijkend en verdiepend, goede begeleiding

Tanja Stropsma

Reiki 1

Wat is je ervaring?

Ik ben heel blij dat ik voor Healing Space heb gekozen. De twee dagen les waren intensief en heel leerzaam. Het voelt moeiteloos om elke dag mijzelf te behandelen. Ik ervaar Reiki als een... Ik ben heel blij dat ik voor Healing Space heb gekozen. De twee dagen les waren intensief en heel leerzaam. Het voelt moeiteloos om elke dag mijzelf te behandelen. Ik ervaar Reiki als een levensstijl wat bij mij past.

Merel

Reiki 1

Wat is je ervaring?

Heel fijn. Leerzaam. Open. Rustig. Warm. Ik geef mezelf nu dagelijks de aangeleerde reiki en kijk ernaar uit om het aan anderen te geven als het zo uitkomt. Ik vind juist ook de uitstapjes naar de... Heel fijn. Leerzaam. Open. Rustig. Warm. Ik geef mezelf nu dagelijks de aangeleerde reiki en kijk ernaar uit om het aan anderen te geven als het zo uitkomt. Ik vind juist ook de uitstapjes naar de andere geneeswijzen die Tona en Marcelino aandragen erg boeiend. Hoe de reiki en andere Oosterse geneeswijzen elkaar raken.

Edwin

Reik2 intensive

Wat is je ervaring?

Deze cursus gaf veel energie, inzicht en ontspanning. Was weer heel fijn om er te zijn.

Schoonheidssalon Aurora, Hanneke

Energetische Massage cursus

Wat is je ervaring?

Heel fijn. Betrokken docenten. Leuke groep en heel veel geleerd over mijzelf en het lichaam.

Dominique Borra

Zweethut ceremonie

Een Betoverende Ervaring op een Prachtige Locatie
Ik zou het zonder aarzeling aan iedereen aanraden. Bedankt voor deze fijne dag!