Lisette

Zweethutceremonie

Een intense, maar mooie ervaring, even 1 met de natuur

Irene

Wat is je ervaring?

Een fijne en bijzondere 2-daagse cursus. Het na-effect was nog veel meer bijzonder voor mij. Ik voelde na Reiki 1 beduidend meer energie, veryrouwen, focus en liefdevolle aandacht voor mijn wezen en... Een fijne en bijzondere 2-daagse cursus. Het na-effect was nog veel meer bijzonder voor mij. Ik voelde na Reiki 1 beduidend meer energie, veryrouwen, focus en liefdevolle aandacht voor mijn wezen en mijn lichaam. En echt heel fijn hoezeer ik ineens in staat ben om die veranderingen door te voeren die ik wil, waartoe ik mij op wilskracht eerst niet kon (blijven) zetten. Beetje bizar zelfs. Ondanks al het vele werk wat ik al heb gedaan op gebied van helen en zelfontwikkeling toch weer een heel nieuwe dimensie. Bedankt en tot Reiki 2!

Reik 1 tweedaagse cursus

Wat is je ervaring?

Hele bijzondere cursus, erg dankbaar dat ik dit heb mee mogen maken.

Lia

Reiki 1, 2 en nu bezig met RT

Wat is je ervaring?

Een warme en geborgen plek, waar ik zeer kundig wordt opgeleid.

Charlotte Bakker

Wat is je ervaring?

Heel positief. De cursus heeft mij geïnspireerd en meer rust gebracht. Ik wilde graag leren om beter bij mij zelf te blijven. De zelfbehandeling helpt hier goed bij. De dagen verliepen heel... Heel positief. De cursus heeft mij geïnspireerd en meer rust gebracht. Ik wilde graag leren om beter bij mij zelf te blijven. De zelfbehandeling helpt hier goed bij. De dagen verliepen heel gestructureerd en de opbouw van de cursus had een logische volgorde. Achteraf had ik de behoefte gehad om de ervaringen na een behandeling met elkaar te delen zodat ik beter zou kunnen begrijpen wat er was gebeurd. Misschien wordt dit ook in het handboek uitgelegd, maar ik heb nog geen kans gehad deze te lezen.

Yvonne Floris

Holistische voeding

Wat is je ervaring?

Heel leerzaam en Anna is een geweldige docent!

Wietske Geijteman

Wat is je ervaring?

Fijne twee daagse, duidelijk, helder, diepgaand

Karin de Bruin, Fysio Belle

Energetische massage

Wat is je ervaring?

Ik vind het een fantastische cursus en heb er heel veel inspiratie opgedaan.

Petra Pedicure

Holistische voeding

Zeer leerzaam

Marieke

Reiki 1 en 2

Wat is je ervaring?

zeer betrokken en persoonlijke begeleiding