Stephanie

Groei, ontlading, ontspanning, verrijking

Deborah

Energetische massage 1

Wat is je ervaring?

Ik heb genoten van de 3-daagse cursus. Ik heb zoveel geleerd en mogen ervaren en loslaten. Janneke en Monika zijn toppers met veel ervaring, kennis, warmte en humor. Ik heb me gelijk opgegeven voor... Ik heb genoten van de 3-daagse cursus. Ik heb zoveel geleerd en mogen ervaren en loslaten. Janneke en Monika zijn toppers met veel ervaring, kennis, warmte en humor. Ik heb me gelijk opgegeven voor de advanced.

Marleen den Hartog

Reiki1

Wat is je ervaring?

Mooi, heel leerzaam en vooral bijzonder.

Ilvy

Prachtig en zeer leerzaam

Frederieke Calkoen

Energetische massage 1

Wat is je ervaring?

Heel positief. Er is door Janneke en Monica een prachtige veilige sfeer gecreëerd waar alles aanwezig mocht zijn. En daardoor kon er groei plaats vinden.

Heart to Heart / Heart House

Wat is je ervaring?

Reiki raakt de essentie van het leven. Healing Space koestert op een zuivere en geïntegreerde manier deze traditie en draagt deze full-hearted vol inspiratie en goede begeleiding over aan vele... Reiki raakt de essentie van het leven. Healing Space koestert op een zuivere en geïntegreerde manier deze traditie en draagt deze full-hearted vol inspiratie en goede begeleiding over aan vele anderen. Dank je wel!

Loes Haverkort

Wat is je ervaring?

het waren hele mooie indrukwekkende dagen

Cristel

Wat is je ervaring?

Meteen toepasbaar wat je geleerd hebt in een hele fijne en veilige leeromgeving, top dagen

Follow your Passion (followyourpassion.coach)

Energetische Massage

Wat is je ervaring?

De training Energetische Massage 1 werd gegeven op een magische plek - Heart House - door de fijne intuïtieve trainers Monika en Janneke.

Er ontstond direct al een hele fijne bedding...

Er ontstond direct al een hele fijne bedding waarin we als deelnemers de training mochten ervaren vanuit flow. Hele mooie processen zijn in gang gezet binnen een veld van liefde en magie.

Namaste 🙏🏼

Joost van Berckel