erik-jan

Wat is je ervaring?

Het was een hele bijzondere ervaring. Het gaat veel verder dan alleen leren reiki toe te passen. Ik werd uitgedaagd om diep binnen in mijzelf te kijken welke oude patronen ik nog had om deze onder... Het was een hele bijzondere ervaring. Het gaat veel verder dan alleen leren reiki toe te passen. Ik werd uitgedaagd om diep binnen in mijzelf te kijken welke oude patronen ik nog had om deze onder ogen te zien en aan te gaan. De hele groep was fantastisch. Ik ben als een nog beter mens naar huis gegaan na de twee dagen.

Marja

Intens, warm en liefdevol

Nancy Jovanoski

Mooie, spirituele ervaring ❤️

Carla Luttik

Wat is je ervaring?

Goed! Fijne en zeer ervaren trainers. Veilige sfeer en veel geleerd.

Marielle

Reiki 2

Wat is je ervaring?

Twee mooie dagen gehad en wederom genoten van de professionele, indrukwekkende en liefdevolle begeleiding van Toña en Marcelino. Puzzelstukjes vallen op hun plek hierdoor. Daardoor kan je zelf weer... Twee mooie dagen gehad en wederom genoten van de professionele, indrukwekkende en liefdevolle begeleiding van Toña en Marcelino. Puzzelstukjes vallen op hun plek hierdoor. Daardoor kan je zelf weer opgeruimder en opener verder. De kracht van Reiki blijft iets super bijzonders om samen bij Healing Space te ervaren.

Trudy

Reiki 2

Wat is je ervaring?

Heel positief, bijzonder hoe je met een groep mensen op afstand energetisch kunt bereiken. Heb het zelf nog niet geprobeerd wel de zelfheading.

Sandy

Wat is je ervaring?

Twee mooie en leerzame dagen in groepsverband

Daniëlle

Wat is je ervaring?

Het is een hele mooie speciale en intensieve ervaring geweest

karan.nl

Reiki Therapeuten Intensive

Wat is je ervaring?

Zeer waardevolle dag vol nuttige informatie om mijn werk als therapeut beter te kunnen doen

Trudie

Wat is je ervaring?

Jullie kennis, de verhalen en uitleg, de groep, de zorg voor iedereen, de rituelen en het beoefenen van Reiki maken mijn 1e stap hierin als een warme uitnodiging voor verdere groei hierin.