Mik in 't Veld / Mik Coaching

Reiki I

Wat is je ervaring?

Erg fijn, fijne omgeving, lieve inspirerende begeleiders.

Sam

Reiki 2

Heel goed!

Tato

Wat is je ervaring?

Hele bijzondere en mooie ervaring; veel nieuwe dingen gevoeld en verrast door de impact van het geven en krijgen van Reiki.

Marike

Wat is je ervaring?

Toña had ik 1x online gezien en ik wist direct: Daar moet ik heen. Toña heeft dit volledig waargemaakt. Ben erg blij met de verkregen kennis, direct dagelijks toepasbaar. Er gaat een wereld voor me... Toña had ik 1x online gezien en ik wist direct: Daar moet ik heen. Toña heeft dit volledig waargemaakt. Ben erg blij met de verkregen kennis, direct dagelijks toepasbaar. Er gaat een wereld voor me open. De cursus zag ik van te voren als een kado voor mezelf, dit is helemaal uitgekomen. Met nu het dagelijkse kado van de zelfbehandeling.

Helma

Reiki 1 Intensive

Wat is je ervaring?

Prachtige cursusdag! Het was fantastisch met een groot compliment voor Karan. Voor zijn zorgvuldigheid en zorgzaamheid. Het voelde voor mij veilig en met erg veel liefde en toewijding.

Marieke van Staaveren

Reiki 1 Intensive

Wat is je ervaring?

Een hele fijne dag, alle kennis weer herhaald en vol energie weer naar huis. Meer dan voldoende aandacht voor jezelf en voor elkaar. Namaste.

Erik Siegers

Energetische massage 1

Wat is je ervaring?

Heldere uitleg, fijne docenten. Mooi om het geven en het ontvangen van de massage te ervaren. Wat het doet en hoe je het doet.

Jeroen Kaatee

Bijzonder voorbij de woorden

Studio Leemans

Energetische massage

Magisch!

Ann Demeulemeester

Wat is je ervaring?

Schitterend, diepgaande tweedaagse. Een goede balans tussen praktijk en theorie