Luciëlla Boeddha / Ellerbe Energy (i.o.)

Reiki I

Wat is je ervaring?

Geweldig, bijzonder om te ervaren, zowel voor mezelf als het besef om te leren Reiki aan mijn naasten door te geven.

Lizet

Energetische massage 1

Super leerzaam en waardevol

Madeleine

Wat is je ervaring?

Een hele bijzondere magische ervaring

Daniëlle

Reiki 2

Wat is je ervaring?

Na een tijdje na de Reiki 1 cursus wist ik zeker dat ik Reiki 2 wilde gaan volgen. De zelfbehandeling is zo fijn en geeft me voordelen op verschillende niveau's! Ik voel me fitter, meer in balans en... Na een tijdje na de Reiki 1 cursus wist ik zeker dat ik Reiki 2 wilde gaan volgen. De zelfbehandeling is zo fijn en geeft me voordelen op verschillende niveau's! Ik voel me fitter, meer in balans en kom dichter bij mezelf. Reiki 2 geeft extra tools om krachtiger en korter te behandelen en ook het behandelen van anderen op afstand is een hele mooie behandeling om te geven. Ik vind Healingspace een hele fijne plek en elke keer voelt het als een mini retreat omdat er ook echt in korte tijd diep gekeken word naar mijn eigen thema's. Toña is een inspiratie!
Liefs Daniëlle

Joyce

Wat is je ervaring?

Het was een bijzonder verbindende ervaring waarin ik dieper heb kunnen helen in mijn bekken. Het heeft mij tools gegeven om beter voor mezelf (en anderen) te zorgen vanuit liefde. Dit zorgt dat ik... Het was een bijzonder verbindende ervaring waarin ik dieper heb kunnen helen in mijn bekken. Het heeft mij tools gegeven om beter voor mezelf (en anderen) te zorgen vanuit liefde. Dit zorgt dat ik in het werken als lichaamsgerichte therapeut beter de energie van anderen kan loslaten omdat het niet langer wordt vastgezet in mijn lichaam. Ik heb de trainers als zorgvuldig en afgestemd ervaren.

Mik in 't Veld / Mik Coaching

Reiki I

Wat is je ervaring?

Erg fijn, fijne omgeving, lieve inspirerende begeleiders.

Sam

Reiki 2

Heel goed!

Tato

Wat is je ervaring?

Hele bijzondere en mooie ervaring; veel nieuwe dingen gevoeld en verrast door de impact van het geven en krijgen van Reiki.

Marike

Wat is je ervaring?

Toña had ik 1x online gezien en ik wist direct: Daar moet ik heen. Toña heeft dit volledig waargemaakt. Ben erg blij met de verkregen kennis, direct dagelijks toepasbaar. Er gaat een wereld voor me... Toña had ik 1x online gezien en ik wist direct: Daar moet ik heen. Toña heeft dit volledig waargemaakt. Ben erg blij met de verkregen kennis, direct dagelijks toepasbaar. Er gaat een wereld voor me open. De cursus zag ik van te voren als een kado voor mezelf, dit is helemaal uitgekomen. Met nu het dagelijkse kado van de zelfbehandeling.

Helma

Reiki 1 Intensive

Wat is je ervaring?

Prachtige cursusdag! Het was fantastisch met een groot compliment voor Karan. Voor zijn zorgvuldigheid en zorgzaamheid. Het voelde voor mij veilig en met erg veel liefde en toewijding.