Annefloor Konings

boven verwachting - heel bijzonder

Yvonne Gorter

Mandali retreat

Wat is je ervaring?

Een hele fijne ervaring :-)

Malou Heijmans

Stilte Retreat Mandali

Magisch, heel bijzonder

Staes

Stilte Retreat

Wat is je ervaring?

Verslavend mooi en lucht in mijn hart en lijf

Blom

Stilte retreat NM

Geweldig

Edwin

Reiki 2

Wat is je ervaring?

ik vond het een hele fijne, verfrissende en confronterende 2-daagse. Het heeft mij veel te overwegen gegeven. De begeleiding vind ik van een bijzonder niveau en geeft veel vertrouwen.

Kleur Eens Anders

Energetische Massage Advanced

Wat is je ervaring?

Een verdiepende cursus waarin veel aandacht is voor persoonlijke stukken en het aanleren van nieuwe technieken. Het was leerzaam om meer vanuit intuïtie en de aanwezige klacht een energetische... Een verdiepende cursus waarin veel aandacht is voor persoonlijke stukken en het aanleren van nieuwe technieken. Het was leerzaam om meer vanuit intuïtie en de aanwezige klacht een energetische massage te geven.

Andreia Pinto

Energetische massage

Er varen 3 mooi en geweldige dagen

Floris

Individuele en Relatie-coaching

Heel positief.
Heel positief.
Toña kan best directief zijn, maar ze koppelt dat aan een werkelijk feilloze intuïtie, die je in staat stelt om naar de kern van een probleem te kijken. Dat voorkomt eindeloos rondjes draaien in oeverloze analyses van schillen om die kern heen. Ik heb haar in haar begeleiding daarbij vooral als extreem liefdevol en scherp ervaren en zou haar dan ook aan iedereen aanbevelen die een diepere verbinding met zichzelf of zijn of haar partner wil hebben.