gerty

Droomsap is het enige natuurlijk product (van alle mogelijke alternatieven die ik al gebruikt heb) dat Zolpidem kan vervangen. Ik slaap en in, én de hele nacht door. Duurt wel iets langer om 's... Droomsap is het enige natuurlijk product (van alle mogelijke alternatieven die ik al gebruikt heb) dat Zolpidem kan vervangen. Ik slaap en in, én de hele nacht door. Duurt wel iets langer om 's morgens echt goed wakker te worden. Maar ik vind het een super middel voor een goede nachtrust.

Ria Van Boven

Ik kan niet zeggen of het echt helpt maar ik durf er niet mee te stoppen. Slapen gaat nog steeds niet goed.

Joyce Van der Woude

Heel blij mee, na een periode van erg slecht slapen heb ik eindelijk weer wat nachten kunnen doorslapen

Nathalie Brähler

Heel goed bevallen, ik raad het nu meer mensen aan

Martin Klootsema

Uitzending van Max gezien. De vrouw nam veel te veel in hierdoor erg suggestief beeld ontstaan wat vervolgens door anderen is overgenomen. Ik gebruik droomsap al enkele jaren en ik ben er erg blij... Uitzending van Max gezien. De vrouw nam veel te veel in hierdoor erg suggestief beeld ontstaan wat vervolgens door anderen is overgenomen. Ik gebruik droomsap al enkele jaren en ik ben er erg blij mee, het helpt mij zeer goed bij het doorslapen.