Ania

Goed product! Echt! Geslapen als een roos!

Heerlijk DOOR geslapen!

Anne Marie Scot

Zeer tevreden over product en levering

Het product zelf

slaap al een aantal weken heerlijk op 2ml droomsap per nacht. Weet niet in hoeverre het verslavend is maar mijn goede nachtrust is het me meer dan waard.

Prima, snelle levering. Goede producten. Betrouwbaar.

Prima.

particulier

Het product zelf

Fijn dat het weer een dikkere substantie heeft, de vorige was erg dun, dan lekt het snel.

Fijn en snel

Het product zelf

Goed, maar wordt er wel beetje sloom van terwijl ik het ruim op tijd inneem.

C.cornelissens

Heb het product nog niet in huis komt morgen zeggen ze eerst zeggen ze u was niet thuis terwijl ik dat wel was toen was het bij het postkantoor ik daarheen was het bij een andere postkantoor toen... Heb het product nog niet in huis komt morgen zeggen ze eerst zeggen ze u was niet thuis terwijl ik dat wel was toen was het bij het postkantoor ik daarheen was het bij een andere postkantoor toen kon het niet geleverd worden en nu komt het morgen

Weet ik nog niet

Reactie Dromenwinkel:

Hartelijk dank voor uw feedback. Erg vervelend allemaal, uw order is door ons wel direct verwerkt en verstuurd. De post werkt soms heel slordig en wij krijgen veel klachten binnen. Onze excuses... Hartelijk dank voor uw feedback. Erg vervelend allemaal, uw order is door ons wel direct verwerkt en verstuurd. De post werkt soms heel slordig en wij krijgen veel klachten binnen. Onze excuses daarvoor.

Elly de Jong

Keurig geholpen toen het mezelf niet lukte om de bestelling af te ronden.

Het product zelf

Bij de informatie die ik bij de droomsap kreeg, staat dat je dit niet moet gebruiken i.c.m.slaapmedicijnen. Ik gebruik die dus heb het nog niet geprobeerd. Jammer dat ik dit van tevoren niet wist.... Bij de informatie die ik bij de droomsap kreeg, staat dat je dit niet moet gebruiken i.c.m.slaapmedicijnen. Ik gebruik die dus heb het nog niet geprobeerd. Jammer dat ik dit van tevoren niet wist. Staat nergens vermeld toen ik gegevens zocht over droomsap.

Reactie Dromenwinkel:

Hartelijk dank voor uw feedback! Jammer dat u het over het hoofd heeft gezien, het staat er namelijk wel. https://www.dromenwinkel.com/p/droomsap-200-ml#wanneer-niet-te-gebruiken. En ook bij de FAQ... Hartelijk dank voor uw feedback! Jammer dat u het over het hoofd heeft gezien, het staat er namelijk wel. https://www.dromenwinkel.com/p/droomsap-200-ml#wanneer-niet-te-gebruiken. En ook bij de FAQ staat het nog een keer.