GCE Munter

Werkt echt super, geen inslaper, maar wel een ontspannen doorslaper

Aanrader

Margot Mulders

Ik slaap ermee door als ik regelmatig uitbesteed moet om naar het toilet te gaan . Durf het niet elke nacht te nemen

I.M.J Van gils Gumpert

Werkt goed

Het product zelf

erg duur bij dagelijks gebruik

Huriye Polat kar

Heeft niet geholpen

Ja

Miriam Duijkersloot

Super

Het product zelf

Wij kunnen beiden prima slapen en hebben al aardig wat mensen kunnen helpen door ze het te laten proberen!

Pat Versluis

Helpt mij prima om te slapen.

Werkt optimaal

Julia Daman

Super good! Half hour later you’re in a deep sleep the entire night.

Heel fijn

Jithapon Lemmens

Vanaf het moment dat ik de droomsap heb ingenomen (nu alweer een aantal weken) kan ik eindelijk weer diep in slaap komen. Ik heb een boel slaappillen zoals melatonine uit de drogisterij geprobeerd.... Vanaf het moment dat ik de droomsap heb ingenomen (nu alweer een aantal weken) kan ik eindelijk weer diep in slaap komen. Ik heb een boel slaappillen zoals melatonine uit de drogisterij geprobeerd. Maar niks helpt langdurig. Droomsap lijkt blijvend te helpen. De smaak vind ik ook erg lekker en fijn om naar uit te kijken zo voor het slapen. Soms nam ik wat te veel in en kon ik moeilijk uit bed komen de volgende ochtend. Soms is dat lekker als je even wat slaap wil inhalen. Maar als de volgende dag een werkdag is en je er vroeg uit moet, moet ik daar ruim te tijd voor uit trekken. En dat is helemaal ok.

Het product zelf

Het smaakt lekker. En het doet zijn werk! Eindelijk een product gevonden die ook daadwerkelijk helpt.