Ineke Swart

Af en toe gebruiken anders werkt het niet meer!

Zie boven !

Nellie Linssen

Kan nog steeds niet slapen

Het product zelf

Het product heeft mij nog niet geholpen. Maar het flesje is nog niet leeg.

Joey Zeevaarders

Slecht, werkt niet en smaakt vies.

Niet goed

Reactie Dromenwinkel:

Bedankt voor het achterlaten van uw review. Wij hebben geprobeerd contact te krijgen om u te adviseren maar dat is helaas niet gelukt.

Yoke Thie

`positief door meer nachtrust.

Goed.

Anouk

Ben er net mee begonnen eerste paar dagen super nu paar dagen wat minder. Even afwachten heb grote fles dus kan nog ff testen

Het product zelf

Heb ik net bij vorig bericht geschreven

Rina v. Roij

Na het overlijden van mijn partner kon ik ‘s nachts moeilijk slapen. Een kennis heeft mij toen Droomsap geadviseerd. Nu kan ik weer de nacht slapend doorbrengen.

Het product zelf

Het bevalt mij prima. Heb het ook aan andere aanbevolen.

M Looijen

Droomsap helpt mij heel goed om in slaap te vallen

Het product zelf

Droomsap helpt mij heel goed om in slaap te vallen En door te slapen. Alleen soms als ik iets meer neem dan 2ml, kan ik mij de volgende ochtend wel erg duf voelen

Carla Schra

Helpt echt bij doorslapen.
En niet nachten wakker liggen.
Echt top!

Top product

Hillegonde Kalfsbeek

Voordat ik Droomsap gebruikte kon ik moeilijk in slaap komen en sliep ik ook niet lekker door. Ik werd vaak wakker. Ik wilde alleen geen medicatie gebruiken. Maar hierdoor was ik overdag vaak... Voordat ik Droomsap gebruikte kon ik moeilijk in slaap komen en sliep ik ook niet lekker door. Ik werd vaak wakker. Ik wilde alleen geen medicatie gebruiken. Maar hierdoor was ik overdag vaak moe.

Sinds ik Droomsap gebruik (nu ongeveer een week) val ik makkelijker in slaap. Ik word nog wel steeds wakker s nachts maar ik voel me meer versuft en val na het wakker worden dan ook makkelijker in slaap.

Gisteren probeerde ik voor het eens weer zonder. Ik viel op zich wel in slaap maar werd weer wakker na twee uur en kon niet meer slapen.

Ik vind het moeilijk inschatten of ik Droomsap op lange termijn standaard kan gebruiken. Is het lichamelijk verslavend?

Al met al, tevreden.

Idem als bovenstaand