Bianca De Kruijf

Naar jaren kort en onrustig slapen nu al enige tijd uitgerust wakker worden dankzij een goede nachtrust mbv droomsap, zeer tevreden!!!

Lien

Al 25 jaar slaap ik slecht en maar ongeveer 1 nacht per week goed. Ik kan niet doorslapen en als ik om 4 uur wakker word val ik niet meer in slaap. Mijn geliefdenhuisdier is overleden en ik was bang... Al 25 jaar slaap ik slecht en maar ongeveer 1 nacht per week goed. Ik kan niet doorslapen en als ik om 4 uur wakker word val ik niet meer in slaap. Mijn geliefdenhuisdier is overleden en ik was bang voor het wakker liggen dus ik nam Droomsap. Ondanks de stress sliep ik aan 1 stuk door voor 8 uur!! En de volgende nacht hetzelfde!! Ook was ik erna de hele dag overdag fit en niet moe!! Ik vind dit een wondermiddel. Schandelijk dat consumentenorganisaties meteen ongenuanceerd negatief reageren. Het is een hele lage dosis en het gedeelte alcohol is ook verwaarloosbaar bij 2 ml inname! Slecht slapen dat is pas echt slecht voor het lichaam en de geest! En het verpest de levenskwaliteit. Voor mij is het een wonder dat het zo geweldig werkt bij mij.

Sander Hardeman

Zeer goed werkend product, ik slaap er waanzinnig op. Mocht je ‘‘s nachts wakker worden om te plassen of wat dan ook dan dommel je hierna zo weer weg…heerlijk. Gebruik het niet iedere avond maar... Zeer goed werkend product, ik slaap er waanzinnig op. Mocht je ‘‘s nachts wakker worden om te plassen of wat dan ook dan dommel je hierna zo weer weg…heerlijk. Gebruik het niet iedere avond maar gemiddeld een paar keer per week. Klein nadeel is dat je de volgende ochtend een tijdje moe kan zijn maar dit ebt in de loop van de ochtend weg.

Nienke Kruizinga

Product is goed. Bezorging is belachelijk traag.

Johan Hop

Ik ben er blij mee. Ik ben vaak wakker en sinds ik de droomsap gebruik val ik wel weer makkelijker in slaap.

Ad Kannegieter

Prima resultaat.
Mijn vrouw slaap nu de hele nacht door.