Linda

Snelle levering.

Het product zelf

Droomsap werkt goed. Van de no stress merk iknog niet veel

Margaret Driessen

Het product zelf

Heb nu 4 dagen het droomsap gebruikt ben nog steeds 2a4 x per nacht wakker en de volgende dag heel erg duf aanhouder wint ?

Sjaak Wolfs

Goed product en snelle levering

Goed middel

Orlando

No-stress helpt je rustig en evenwichtig te blijven ondanks de stress en druk.

No-stesss

Praktijk YuánFèn

Ik heb het gekocht via een collega, de zus van de maker van dit middel.

Het product zelf

Ongelooflijk goed. Ik heb al sinds mijn 10e ernstige slaapproblemen, ben nu 51 jaar. Heb alles gehad, geprobeerd, gedaan, noem maar op. Het werkt niet of tijdelijk. De zwaarste slaapmedicatie krijgt... Ongelooflijk goed. Ik heb al sinds mijn 10e ernstige slaapproblemen, ben nu 51 jaar. Heb alles gehad, geprobeerd, gedaan, noem maar op. Het werkt niet of tijdelijk. De zwaarste slaapmedicatie krijgt mij niet in slaap. Melatonine 20 mg, doet me niets.
Maar droomsap werkt heel goed, 1 mini druppel zorgt ervoor dat ik snel 8 uur slaap en normaal droom. Het bijzondere aan dit middel is dat ik me niet slaperig voel maar mijn denken wordt in de kamer naast me gezet, waardoor als ik wakker word gewoon weer verder slaap. Het denken is er wel, maar houdt me niet wakker, want dat is mijn probleem, mijn hoofd stopt niet met denken.
Na het slapen heb ik geen kater of voel me op een andere manier raar. Het is zelfs zo dat ik barst van de energie en heel veel kan doen. Daar zit wel het gevaar, want als ik te lang door ga in de avond kan ik niet slapen en moet ik weer droomsap gebruiken. Ik weet niet of mij dit immuun maakt voor droomsap dus ik gebruik het 2x in de week en elke keer ben ik weer verbaast hoe geweldig dit werkt.

Mieke Bult/Heelplantaardig

Snel in huis, goed product!

Het product zelf

Smaak is niet super, maar het werkt heel goed. Klein beetje nodig om toch goed te slapen.
Ik zou zelf graag meer info hebben over de hoeveelheden van de kruiden die erin zitten, want ik heb een intolerantie voor haver, maar dit product kan ik verdragen.

Mariette Degreef

Prima organisatie

Het product zelf

Meestal wel maar af en toe echt niet

Colette Van Leeuwen

Het product zelf

Prima, ga alleen heel druk dromen. Maar ik het pas 3x gebruikt. Misschien even wennen.