Hanneke Dries

Goede en snelle afhandeling van de bestelling.

Goede resultaten.

Ineke Van der Tol

Heel goed

Fantastisch

Renee

Het bestellen enzo gaat erg soepel. Helaas is het product voor mij niet werkzaam. Bestel daarom altijd eerst een probeer verpakking.

Het product zelf

Mijn lichaam moest erg wennen aan het drankje, maar na een paar keer proberen slaap ik toch heerlijk. Ik heb 10 uur de tijd nodig om en in slaap te vallen en weer goed wakker te worden. Eenmaal... Mijn lichaam moest erg wennen aan het drankje, maar na een paar keer proberen slaap ik toch heerlijk. Ik heb 10 uur de tijd nodig om en in slaap te vallen en weer goed wakker te worden. Eenmaal wakker voel ik mij fit en fris.

Reactie Dromenwinkel:

Bedankt voor uw feedback. Na contact werkt de DroomSap nu gelukkig wel!

Marja Kappetein

Over het algemeen ben ik best wel vertreden. Maar ik ben nu zeer teleurgesteld omdat ik een cadeautje van u kreeg (extra spaarpunten, waarvoor ik een reisflesje Droomsap kon krijgen) waarvoor ik ook... Over het algemeen ben ik best wel vertreden. Maar ik ben nu zeer teleurgesteld omdat ik een cadeautje van u kreeg (extra spaarpunten, waarvoor ik een reisflesje Droomsap kon krijgen) waarvoor ik ook de verzendkosten moest betalen. Toen ik de transactie om deze reden afbrak, waren mijn spaarpunten verdwenen en zijn ze ook niet meer aan mijn tegoed toegevoegd.
U had een berichtje kunnen sturen, bijvoorbeeld om te zeggen dat ik het flesje bij mijn volgende bestelling kan krijgen.

werkt prima

Reactie Dromenwinkel:

Beste Marja, we zien dat de bestelling niet goed is afgerond. Helaas krijgen we hiervan geen melding. We gaan kijken of dit in de toekomst wel gebeurt. We hebben inmiddels de Droompunten weer... Beste Marja, we zien dat de bestelling niet goed is afgerond. Helaas krijgen we hiervan geen melding. We gaan kijken of dit in de toekomst wel gebeurt. We hebben inmiddels de Droompunten weer teruggestort naar u.

AvR

Snelle en correcte levering

goe spul!

Sylvia

Goed verlopen. Vond de hoeveelheid droomcaps in probeerverpakking te weinig om goed te kunnen beoordelen.
Wilde deze ook mee bestellen echter niet leverbaar....wellicht is een backorder dan mogelijk?aangezien je anders weer leveringskosten moet betalen?

Droomsap

Ludo Buis

Nog niet echt mee te maken gehad alleen een bestelling gedaan.

Het product zelf

Voor mij werkt het goed. Voor mijn man iets minder.

Arja Bruggeman-van der Geijs

Makkelijk te bestellen en prettig bedrijf

Het product zelf

Het is fantàstisch en ik kan eindelijk slapen!!