Goede en snelle service

Werkt snel en fijn

Gonny Meijer

Super snelle en correcte verzending. Duidelijke website.

Geweldig, werkt fantastisch.

Lydia Waterreus

Het product zelf

Met de Droomsap heb ik weer een nachtrust. Slaap ik makkelijker in, ook als ik gedurende de nacht wakker wordt, en kan ik zelfs uitslapen.
Hoewel het niet verslavend is, neem ik het elke avond...
Hoewel het niet verslavend is, neem ik het elke avond in omdat ik zonder het lepeltje droomsap gewoon niet in slaap val...

Breure

Teleurgesteld

Het product zelf

Na het lezen vd bijsluiter lees ik dat het niet in combinatie met antidepressiva mag gebruikt worden. Dat had duidelijk moet worden voordat ik tot aankoop overging

Reactie Dromenwinkel:

Bedankt voor uw feedback. Jammer dat u voor aankoop niet goed op de website heeft gekeken, het staat op verschillende plaatsen duidelijk vermeld. Bij de productinformatie en bij de veelgestelde... Bedankt voor uw feedback. Jammer dat u voor aankoop niet goed op de website heeft gekeken, het staat op verschillende plaatsen duidelijk vermeld. Bij de productinformatie en bij de veelgestelde vragen (FAQ). U kunt ook altijd contact met ons opnemen voor persoonlijk advies.

Heel tevreden. Goed product.

Werkt echt.

Het helpt echt, van de zeven nachten slaap ik er 5.!

Top

B.

Proefverpakking besteld, snel geleverd

Het product zelf

smaak matig (hoestdrank associatie), 3 van de vier nachten niet geslapen, 1 nacht als een blok

Reactie Dromenwinkel:

Hartelijk dank voor uw feedback. Het smaakt een beetje naar honing en kruiden en dat doen ook de meeste hoestdrankjes. Fijn dat u het in ieder geval wel één keer heeft gemerkt. U kunt ons altijd... Hartelijk dank voor uw feedback. Het smaakt een beetje naar honing en kruiden en dat doen ook de meeste hoestdrankjes. Fijn dat u het in ieder geval wel één keer heeft gemerkt. U kunt ons altijd telefonisch benaderen voor meer tips om tot een beter resultaat te komen. Op werkdagen tussen 9.00 uur en 12.00 uur zijn wij altijd bereikbaar.

Goede en snelle levering, ook naar Duitsland!

Het product zelf

Het product werkt goed voor mij