Ineke Lankhaar

Ik ben SUPER blij met dit product. Ondanks m'n benauwdheid kan ik toch HEERLIJK slapen. Wat een uitvinding. Ik vertel het tegen iedereen.

Daphne

De eerste avond nam ik een lepeltje en het werkte binnen 30minuten. Ik ben gewend aan zwaardere slaapmedicatie dus het verbaasde mij dat dit zo goed zijn werk deed.
Ik droom meer. Doorslapen...
Ik droom meer. Doorslapen is nog even een ding maar dat moet wennen na 4 jaar slaapmedicatie. Ik ben ontzettend tevreden!

Noa Bauwmans

Goed, ik slaap beter door en geraak makkelijker wakker. Ik voel me meer uitgeslapen en slaap rustiger.

Harrie

Sinds 4 juli 2022 heb ik problemen met inslapen en doorslapen. Er waren veelvuldig nachten bij dat ik helemaal niet sliep. Ik was in die tijd al blij als ik 2 a 3 uurtjes per nacht sliep. De... Sinds 4 juli 2022 heb ik problemen met inslapen en doorslapen. Er waren veelvuldig nachten bij dat ik helemaal niet sliep. Ik was in die tijd al blij als ik 2 a 3 uurtjes per nacht sliep. De huisarts schreef zwaar verslavende medicatie voor die ik geweigerd heb om te gebruiken. Sinds een week gebruik ik droomsap. De eerste nacht was heel wisselvallig. De tweede nacht sliep ik snel in en heb ik 7 uur doorgeslapen. Een heerlijk gevoel en voor mij ongekend. De nachten daarna zijn weer als vanouds en slaap ik minimaal 7 a 8 uur.

Jolande Hulleman

Bevalt erg goed, slaap eindelijk door geen bijwerkingen