jentje mussche

Het product zelf

heb niet veel nodig maar zonder wil het slapen niet

Dinie van der Wal

Prima product, goede service

Gebruik het al jaren

Heleen Nijenhuis

Prima service!

Het product zelf

Ik heb het al iemand aangeraden!

Monica Rotensen

Prima, snelle levering en afspraken worden keurig nagekomen! Dit al een aantal keren ervaren!

Het product zelf

Het helpt mij wel met een betere slaap, slaap sneller weer in! Vraag me weleens af naar het “ verslavend effect” ???

Fassinika Snaaijer

Jammer genoeg werkt het niet bij mij...heb de eerste dag 4 ml gebruikt en werd na 4 uurtjes slapen wakker...de tweede dag 8 ml geprobeerd en na vier uurtjes weer wakker...en jammer genoeg als ik... Jammer genoeg werkt het niet bij mij...heb de eerste dag 4 ml gebruikt en werd na 4 uurtjes slapen wakker...de tweede dag 8 ml geprobeerd en na vier uurtjes weer wakker...en jammer genoeg als ik wakker word kan ik niet meer in slaap vallen...?

Zie hier boven...??

Reactie Dromenwinkel:

Bedankt voor uw feedback, jammer dat u weinig baat heeft van DroomSap. Misschien is dit niet het geschikte middel voor u. Voor tips om te verbeteren kunt u altijd contact opnemen, via chat en... Bedankt voor uw feedback, jammer dat u weinig baat heeft van DroomSap. Misschien is dit niet het geschikte middel voor u. Voor tips om te verbeteren kunt u altijd contact opnemen, via chat en telefoon op werkdagen bereikbaar tussen 9.00 uur en 12.30.

Ankie Meijer

Goed werkend middwl

Het product zelf

Voor mij werkt het middel goed. Heb in het verleden veel alternatieve geprobeerd maar veel dingen hielpen me niet.

Daan Van Omme

1x besteld nu snelle levering.

Het product zelf

Doet wat ervan verwacht wordt

Jose Nieuwenhuijzen

Geweldig gebruikt al jaren uitgerust wakker worden !Heerlijk slapen ?

Top droomsap