Alma

Het is een fijne winkel met snelle Service

Het product zelf

Heb het al aan meerdere mensen getipt

Gert Wolbink

Snelle verzending, helemaal prima

Het product zelf

Super, ik neem het om de paar dagen. Ik slaap sneller in, slaap dieper en langer. Ik voel me de dag erna veel fitter en energieker.

Huijssoon

Eerste contact positief

Helpt mij prima!

Reactie Dromenwinkel:

Hartelijk dank voor uw feedback. Heel fijn om te horen dat het DroomSap u prima helpt! Wij begrijpen uw gevoel over het verschil tussen het online inkopen of fysiek naar een winkel gaan. Wij zijn op... Hartelijk dank voor uw feedback. Heel fijn om te horen dat het DroomSap u prima helpt! Wij begrijpen uw gevoel over het verschil tussen het online inkopen of fysiek naar een winkel gaan. Wij zijn op werkdagen tussen 9.00 en 14.00 uur altijd telefonisch of via de chat bereikbaar voor persoonlijk advies.

Coby Peters Rit

Een duidelijke website. Effectief en helder telefonisch contact ( Linda) Nu zie ik onder keuzes met gekleurde hokjes wat is erg goed......voorste of juist achterste hokje ?

Droom sap is mijn redding na 8 jaar doorslaap probleem

Froukje

prima

soe

Product kan varieeren in kleur en dikte waarbij de werking hetzelfde is

voldoet aan de verwachting

Gewoon goed!

Droomsap werkt prima.

Annemiek

Uitstekend

H. Bloemen

Mijn ervaring met droomwinkel is goed er wordt altijd snel geleverd.

Het product zelf

Ik gebruik het al langere tijd in het begin hielp het goed, maar tegenwoordig helpt het mij niet meer

Julia

Fantastische klantenservice, staan altijd voor je klaar en beantwoorden je vragen altijd!

Het product zelf

De sap is anders qua structuur en ook al lukt inslapen niet altijd makkelijk door droomsap slaap ik heerlijk door en kan ik ook weer snel in slaap vallen als ik wakker wordt. Zal het zeker blijven... De sap is anders qua structuur en ook al lukt inslapen niet altijd makkelijk door droomsap slaap ik heerlijk door en kan ik ook weer snel in slaap vallen als ik wakker wordt. Zal het zeker blijven gebruiken net zoals ik dit al een paar jaar doe!