Ria Wouters-Moonen

1x gebruikt en 8 uur geslapen?

__---

Bea Kamp

Zeer goede voor- en toelichting op product. Snelle service.

Het product zelf

Het werkt uitstekend, voldoet aan alle verwachtingen. Gebruik het met wisseling van dag- naar nachtdiensten

Gerdi Ensing

Prima levering en op tijd

Het product zelf

Ik slaap weer hele nachten door!
En kom beter in slaap. Werkt fantastisch, hoop dat dat blijvend is.

Jan Koopmans

Heb het enige keren gebruikt. Uw product werkt wel maar ik zal het nog 1x innemen. want het verhoogt de suikerspiegel enorm. Ik ben nl diabeet sinds vele jaren. Overweeg het flesje aan een vriendin... Heb het enige keren gebruikt. Uw product werkt wel maar ik zal het nog 1x innemen. want het verhoogt de suikerspiegel enorm. Ik ben nl diabeet sinds vele jaren. Overweeg het flesje aan een vriendin cadeau t e doen die mij het prod. heeft aanbebevolen

Het product zelf

werkt goed maar ik denk het max 3 of 4x te gebruiken omdat het voor mij te zoet is
of

Eelco Bootsma

Goede informatie, bestelgemak en supersnelle levering.

Het product zelf

Heb alleen nog de ervaringen van degene die mij het produkt hebben aanbevolen. Moet het zelf nog ondervinden.

Egberdien Reilink

Uitstekend!!

Bevalt mij heel goed

Belinda

Snelle levering!

Het product zelf

Ik ben een moeilijke slaper, met een klein beetje droomsap kan ik even een nachtje doorslapen. Ik gebruik het af en toe als ik even een nacht door wil slapen.

Suzanne

Van bestellen tot en met levering was alles perfect geregeld. De klantenservice is erg persoonlijk en ze denken met de klant mee. Het pakketje kwam binnen 2 dagen.

Het product zelf

Droomsap is een favoriet in onze familie: voor de slechte slapers is droomsap een grote redding en voor de reizigers binnen de familie helpt droomsap met jetlags.

A Tukke

Ja top was snel in huis

Het product zelf

Ik ben een slechte slaper en dus via vriendin van me getipt om droomsap te nemen en ik heb vannacht Echt super geslapen

Annemie Thijssen

Werkt goed gebruik het 3keer per week