Ellen Takacs

Ik slaap al jaren slecht. Van een familielid hoorde ik over jullie droomsap. Ik heb eerst een proefmonster getest. En nam de aanbevolen 2 mg via de maat lepel ongeveer een uur voor het slapen. Ik... Ik slaap al jaren slecht. Van een familielid hoorde ik over jullie droomsap. Ik heb eerst een proefmonster getest. En nam de aanbevolen 2 mg via de maat lepel ongeveer een uur voor het slapen. Ik voelde na ongeveer een uur dat ik lekker rust kreeg in mijn hoofd en ging naar bed. Ik heb de hele nacht heerlijk geslapen. Zonder allemaal " drukte" in mijn hoofd. Ik werd gewoon tussendoor wakker om te plassen, maar kon daarna weer lekker door slapen. Daarna heb ik nog meer droomsap besteld. Droomsap bevalt mij heel goed. Eindelijk een goede nachtrust na jaren. Bovendien is de service en bezorging goed. En wordt een maat lepel en duidelijke gebruiksaanwijzing meegeleverd.

Rianne Bakkers

Gebruik het al jaren omdat ik onregelmatig werk,dankzij droomsap slaap ik door in de nacht.

Lot

Ik hou strikt de maatvoering op het bijgevoegde maatlepeltje aan. Slaap beter dan wanneer ik het niet inneem. Wordt minder vaak wakker.

Rob Crijns

Top product, enigste waar ik nu goed op slaap

AJ V

Prima product. Ik gebruik het al een paar jaar. Slaap er goed op.