J Spijker

Snelle en correcte levering

Het product zelf

Met DroomSap heb ik het gevoel dat ik beter en rustiger slaap. Volgens mijn slaap app is het effect niet heel duidelijk zichtbaar, maar toch blijf ik het gevoel houden dat mijn slaap rustiger... Met DroomSap heb ik het gevoel dat ik beter en rustiger slaap. Volgens mijn slaap app is het effect niet heel duidelijk zichtbaar, maar toch blijf ik het gevoel houden dat mijn slaap rustiger verloopt. Bij 4 ml blijf ik na het wakker worden nog wel een beetje slaperig voor een half uur na ontwaken.

No-Stress heb ik gekocht voor mijn buurman van 81, die erg onrustig en nerveus is. Hij merkt veel verschil na het nemen van No-Stress, twee keer per dag. Wel zegt hij iets meer en sneller moe te zijn.

Cw Koenen

Gewoon

Merk er weinig van

Reactie Dromenwinkel:

We hebben geprobeerd contact met u op te nemen maar dit is helaas niet gelukt. Onze klantenservice is op werkdagen van 09.00 uur tot 12.30 uur bereikbaar via telefoon/chat of mail en geven graag... We hebben geprobeerd contact met u op te nemen maar dit is helaas niet gelukt. Onze klantenservice is op werkdagen van 09.00 uur tot 12.30 uur bereikbaar via telefoon/chat of mail en geven graag tips of adviezen.

Lisette Van Der Kuil

Uitstekend

Het product zelf

Super en je.slaapt er heerlijk op.

Jacqueline van Teeseling

Op zich goede ervaring. Wat echt niet goed loopt is het inleveren van mijn bonus punten. Ik lever er regelmatig 500 in voor de bezorgkosten echter mijn email krijgt niet de beloofde email. Als ik de... Op zich goede ervaring. Wat echt niet goed loopt is het inleveren van mijn bonus punten. Ik lever er regelmatig 500 in voor de bezorgkosten echter mijn email krijgt niet de beloofde email. Als ik de sap koop komt de mail wel door.... Heb hier meerdere malen over gebeld en ergens in jullie systeem is de koppeling niet goed en bel ik maar weer!! Wel een punt van aandacht want ik koop regelmatig een product!! wellicht kan u er nog iets mee want anders hoor ik dat graag.

prima product

Reactie Dromenwinkel:

Het gebeurt regelmatig dat mail in de spam of ongewenste items terecht komt.

Lucien Joosten

Het product zelf

Ik zeg Nee omdat ik eerst zelf wil ervaring of het bij mijn een goede werking heeft. En kan er dan pas over oordelen of ik het een ander kan aanbevelen.