PP de Kok

Prima inkopen, zonder gedoe, snel geleverd en het werkt prima

Het product zelf

Product is mij aangeprezen door een vriendin in Frankrijk. Werkt heel goed.. heerlijk slapen..

Het product zelf

Uitstekend. Ik heb het al veel mensen aangeraden, die ook erg tevreden zijn.

Raf

Zeer goed en snelle bezorging

Heel goed

Simons

Ik kan niet direct op de site droomsap vinden. Vooral niet als ik even heb doorgeklikt. Verder bevalt het product prima!!!!

Prima!!!

Reactie Dromenwinkel:

Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat het product u goed bevalt. U ziet op homepage de button "koop direct" , als u daar op klikt komt u op de bestelpagina:... Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat het product u goed bevalt. U ziet op homepage de button "koop direct" , als u daar op klikt komt u op de bestelpagina: https://www.dromenwinkel.com/c/droomsap#products

Alma

Het is een fijne winkel met snelle Service

Het product zelf

Heb het al aan meerdere mensen getipt

Gert Wolbink

Snelle verzending, helemaal prima

Het product zelf

Super, ik neem het om de paar dagen. Ik slaap sneller in, slaap dieper en langer. Ik voel me de dag erna veel fitter en energieker.

Huijssoon

Eerste contact positief

Helpt mij prima!

Reactie Dromenwinkel:

Hartelijk dank voor uw feedback. Heel fijn om te horen dat het DroomSap u prima helpt! Wij begrijpen uw gevoel over het verschil tussen het online inkopen of fysiek naar een winkel gaan. Wij zijn op... Hartelijk dank voor uw feedback. Heel fijn om te horen dat het DroomSap u prima helpt! Wij begrijpen uw gevoel over het verschil tussen het online inkopen of fysiek naar een winkel gaan. Wij zijn op werkdagen tussen 9.00 en 14.00 uur altijd telefonisch of via de chat bereikbaar voor persoonlijk advies.

Coby Peters Rit

Een duidelijke website. Effectief en helder telefonisch contact ( Linda) Nu zie ik onder keuzes met gekleurde hokjes wat is erg goed......voorste of juist achterste hokje ?

Droom sap is mijn redding na 8 jaar doorslaap probleem