Margreet Langelaar

Goede service en snelle levering

Ik denk dat het wel werkt. Nu weer 1 nacht gebruikt

ANTOINE VEUGEN

Bestelling is vlot en correct verlopen

Het product zelf

gebruik droomsap in combinatie met metasleep dan heb ik goed resultaat

Lieve

Perfecte service

Het product zelf

Topproduct voor onze puberzoon! Niet verwacht dat het echt goed zou werken. Boven de verwachtingen dus!

Inge Ekkel-Scheffel

Ik bestel regelmatig bij jullie en dat bevalt altijd goed. Het is duidelijk en makkelijk te bestellen en snel in huis.

Het product zelf

Ik val echt beter en sneller in slaap na het droomsapje.

Hennie Van Der Heijde

De bestelling is snel binnen. En leuk om punten te sparen.

Het product zelf

Het droomsapje werkt uitstekend. Alleen aan de smaak mag nog wel aandacht geschonken worden. Geen prettige (na) smaak. Je kan lang met het flesje doen dus goede prijs/kwaliteit verhouding.

Mar Vinkesteyn

Geweldig slaap lekker. Heb het nu ook aan een oud collega doorgegeven die was ook erg positief. Nu heb ik gelezen als je iemand aanmeld dat je punten krijg? Ik heb mw Leupe geboren 30 juli 1961... Geweldig slaap lekker. Heb het nu ook aan een oud collega doorgegeven die was ook erg positief. Nu heb ik gelezen als je iemand aanmeld dat je punten krijg? Ik heb mw Leupe geboren 30 juli 1961 wonende Annie van eesstraat 4 in leiden aangemeld. Hoop hier nog een antwoord op te krijgen BVD. Ik zelf heb dit van een mevrouw op de camping gekregen. Haar naam etc weet ik niet zou ik na moeten vragen. Sorry dit is bestemd voor de volgende vraag het product zelf. Op uw vraag mijn ervaring met dromenwinkel was perfect.

Zie 1e vraag

Reactie Dromenwinkel:

Bedankt voor uw feedback, wij hebben inmiddels u een e-mail gestuurd om uw vragen te beantwoorden.

Jelly Ida Bogaard-Krom

Het product zelf

Droomsap, maar zou droom capsules willen hebben. Word zo misselijk van de sap ! ?

Rita Paulich

Snelle service

Het product zelf

Ik vind het een smerig goedje maar het werkt wel en dan neem ik de smaak voor lief.

T.A. Groesz

Dromenwinkel doet wat je verwacht van een webshop. Snelle levering.

Het product zelf

Zoek nog een beetje naar de juiste dosering, te veel ben ik duf de volgende dag. Duurt wel even voordat het werkt, neem een uur van te voren in.