René Lubbers

Een mooie aanvulling. Sliep heel slecht door stoppen met roken. Nu 1x slecht geslapen bij inname van. Maar dat was omdat ik te druk naar bed ging. Het is een heerlijk spul om helemaal weg te zijn.

Zeer goed bevallen.

Gitta Sloot

Redelijk goed. Droomsap werkt na een paar maanden helaas niet meer zo goed. In combinatie met Lipomag gaat het weer goed.

Zie boven

Houtje

Het werkt echt heel erg goed slaap goed in en door.
S'morrgens beetje duf maar is snel over.

Diny Swart

Tot nu toe positief

Positief

Anita Rosmalen

Werkt super

Het product zelf

Bij gebruik van droomsap, droom je leuk en slaap je heerlijk. Vaak even wakker maar daarna weer verder slapen. Ik gebruik het nu ca 1 jaar en slaap sindsdien prima!

Anne-Marie Smits

Ben erg tevreden ik slaap goed

Top

A Bosch

Gemakkelijk in gebruik, fijne nachten

Het product zelf

Half uur voor het slapen gaan gebruiken, val fijn in slaap

Carla Wachter

Prima product en geen slapeloosheid meer

Top

B De Kievid

Ik slaap er heerlijk op

Jazeker

Jeannette

Droomsap werkt bij mij goed. Ik val snel in slaap. Alleen ik heb glaucoom dus is droomsap niet geschikt voor mij. Vraag? Komt doxylamine ook voor in de tabletten?

Werkt goed!

Reactie Dromenwinkel:

Beste Jeannette, We hebben een apart blog geschreven speciaal om de verschillen tussen deze 2 producten zo duidelijk mogelijk weer te geven om u te helpen de juiste oplossing voor uw slaapprobleem... Beste Jeannette, We hebben een apart blog geschreven speciaal om de verschillen tussen deze 2 producten zo duidelijk mogelijk weer te geven om u te helpen de juiste oplossing voor uw slaapprobleem te kiezen.
Als u hier klikt gaat u naar de pagina met het artikel: https://www.dromenwinkel.com/beter-slapen/wat-zijn-de-verschillen-tussen-droomsap-en-droomcaps