Elvira Kramer

Eindelijk een fijn slaapmiddel gevonden!

Het product zelf

Het werkt erg goed en je wordt uitgerust wakker.

Maya Stienissen

Het product zelf

Ik heb eindelijk weer kunnen slapen en als ik wakker werd viel ik weer snel in slaap.

Andre Benthem

Tot nu toe prima

Nu 3 nachten in gebruik en heerlijk geslapen

Sjef Peters

Het inwisselen van je droompunten voor verzendingskosten kan wat makkelijker gaan werken op jullie site.

Het product zelf

Zonder kan ik gewoon niet en ik ben er overdag niet suf van. Vooral de droomsap is een topper voor mij.

Reactie Dromenwinkel:

Wanneer u droompunten inwisselt voor gratis verzending dan ontvangt u via uw mail een kortingscode. Die vult u in bij het bestellen van uw producten en zo betaalt u geen verzendkosten.
Bij...
Bij vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice. We streven er naar om uw vragen z.s.m. te beantwoorden.

Jan Visser

Ik kan uitstekend op dit middel inslapen en doorslapen.

Het product zelf

Makkelijk in te nemen. Ik heb de eerste 10 dagen wel last gehad van een duf gevoel gedurende een groot deel van de dag.
Helaas is de bijsluiter inhoudelijk zeer beperkt.

J. Van Zon

Makkelijk online bestellen

Prima product

Saskia de Liefde

Professionele organisatie en duidelijke uitleg over al hun producten. Het sparen van droompunten is leuk voor de grootgebruiker;-)

Het product zelf

Ik ben uitermate tevreden over het dromensap! Ik enthousiasmeer vrienden en familie om ook zo lekker uitgerust wakker te worden! Ik slaap niet meer zonder!
De No-stress druppels waren voor mij...
De No-stress druppels waren voor mij wat minder effectief...

Han De Bruijn

Snel besteld, snel geleverd...

Snelle goede werking