adrie keesmaat

Het product zelf

heb t al vaker besteld. bevalt goed

Silvia Wijering

Zie antwoord bij het product zelf. En waarom ben i k verplicht de optionele vragen te beantwoorden ? Optioneel betekent dat je de optie hebt om wel of niet de vraag te beantwoorden.

Het product zelf

Prima maar waarom een veel te grote maatlepel erbij zodat je bijna niet de j juiste dosis af kunt meten ...gauw teveel. Zo goedkoop.

Reactie Dromenwinkel:

Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat ons product wel goed bevalt. Een maatlepel met 2 ml is niet gangbaar en bovendien willen wij de klanten die meer nemen ook van dienst zijn. Er... Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat ons product wel goed bevalt. Een maatlepel met 2 ml is niet gangbaar en bovendien willen wij de klanten die meer nemen ook van dienst zijn. Er staan maatstreepjes in de lepel van 1 t/m 5.

Itteke Ferwerda-Veenstra

Tot nu toe heel goed

Het product zelf

Prima product, ivm medicijnen (gebroken sleutelbeen) lastig te zeggen of het straks, alleen droomsap z’n werk doet, maar heb er alle vertrouwen in

X xxx D

Fijne en makkelijke website; snelle levering

Het product zelf

Heb het te kort in huis om goed over te kunnen oordelen. Lijkt z’n werk te doen.

Anja Assem

Een betrouwbaar webwinkel

Het product zelf

Het is een heel goed middel om te slapen

Bram van Schagen

Prima winkel, snelle reactie, op tijd geleverd

Het product zelf

Natuurlijk product wat helpt om de slaap te continueren

Henriette Steers

De service is heel goed en snel. Ook toen ik vragen had, super snel en netjes geholpen. Levering ook altijd de volgende. Complimenten van mij TOP.

Heel goed.

Peter de Jong

Prettige webwinkel en goede levering!

Prima product.

A.R. Tasseron

Prima en snel.. echter deze keer duurt het langer voor het binnen is.. maar zal vast goedkomen.

Het product zelf

Droomsap bevalt goed. Buuf koopt het ook al

Reina De Jong

Duidelijke website en snelle levering

Het product zelf

Nog te kort om iets over te zeggen