Marjolein Leenknegt

Snelle levering.
Helder en duidelijke uitleg.

Werkt prima.

Jolands Scheij

Ja niks mis mee optijd bezorgd en b.v op Facebook bij opmerkingen vraag wanneer moet je het innemen op de dag snel antwoord erop top.

Ja

Miranda Brouwer

Snelle levering, fijn en werkzaam product, ben erg tevreden

Het product zelf

Ik slaap veel beter als ik droomsap heb genomen, zo fijn!

Nicolle Van Eijden

Vlugge levering fijne service

Product wet erg fijn

Ton en Henny Werner-Algra

Deels redelijk succesvol !

Het product zelf

M'n vrouw en ik, (als slechte slapers) hebben DroomSap een paar nachten uitgeprobeerd. Mijn vrouw heeft er enigszins baat bij en slaapt en slaapt na het te vroeg wakker worden beter weer in. Ik zelf... M'n vrouw en ik, (als slechte slapers) hebben DroomSap een paar nachten uitgeprobeerd. Mijn vrouw heeft er enigszins baat bij en slaapt en slaapt na het te vroeg wakker worden beter weer in. Ik zelf ondervind helaas geen enkele verbetering en slaap nogsteeds slecht.

Christine Van der Kooij

Prima , hoed product snelle levering

Het product zelf

Heel erg goed, heerlijk in slaapgevallen, uitgerust wakker geworden

Lia

Bestelling werd snel geleverd. Ook fijn contact gehad via de chat.

Het product zelf

De dosering van 2 ml zorgt er voor dat ik snel inslaap, maar ik wordt snel weer wakker. Ik heb dus wel een dubbele dosering nodig om minder wakker te worden en beter te slapen. Afgelopen nacht... De dosering van 2 ml zorgt er voor dat ik snel inslaap, maar ik wordt snel weer wakker. Ik heb dus wel een dubbele dosering nodig om minder wakker te worden en beter te slapen. Afgelopen nacht gedaan en toen dus beter geslapen. Direct wat meer energie overdag.

Louwers Do

Fijne ervaring, makkelijke website

werkt heel goed

Sandra Nijmeijer-Lucas

Snelle correcte levering. En in de chat duidelijk met de informatie

Het product zelf

2 nachten gebruikt. Werkt voor mij nu super. Eerste keer 2 ml vond ik zelf te sterk. Nu 1 ml gebruikt. Het is nog een beetje expimenteren