Omdömen

798 omdömen
Skriv omdöme

87% av kunderna rekommenderar detta företag.

Information på hemsidan
7.4/10
Kundvänlighet

798 Omdömen

Christer

Otroligt dålig passform, kan överhuvudtaget inte vara avsedda för min bil.

Nej, inget

Inget

Göran Granqvist

Jag är verkligen nöjd med både produkten och den snabba servicen

Snabb leverans

Förbättringar eller förslag

Finns inte något som jag ser det nu.

Bengt Samuelsson

Vi har fått fel mattor. Tyvärr hann vi betala fakturan innan vi märkte det. Mailade den 5 augusti och meddelade att mattorna inte passade. Skickade foton för att visa felet. Har fortfarande inte... Vi har fått fel mattor. Tyvärr hann vi betala fakturan innan vi märkte det. Mailade den 5 augusti och meddelade att mattorna inte passade. Skickade foton för att visa felet. Har fortfarande inte hört något den 28/8 2022.

Positivt

Finns ju inget positivt med detta. Tråkigt också att man måste välja en stjärna. Jag vill egentligen inte ge någon stjärna då vi har betalat 573.55 och inte har mattor som passar.

Förbättringar eller förslag

Svara på mail. Ange telefonnummer så jag kan ringa.

Ingemar Ölvebo

Det sämsta firman att ha med att göra med

Fin reklam

Lite snabbare handläggning

Dennis Kilbråten

Ingen återkoppling och beställde mattor i juni och ej fått dom än....

Inget ej fått min vara

Leverera produkter man köper

Ludwig Johansson

Svarar ej på mail. Kan inte avbryta order.

Positivt

Att de erbjuder klarna så man undviker att bli lurad

Förbättringar eller förslag

Svara på mail. Har nu gått en månad utan att jag hört av dem. Försökt avbryta min order från dag ett. Tog klarna så har inte fått någon räkning som tur är.

JS

Dåliga upplevelse.Har inte fått mattorna än / 2 mån sen beställningen och minst 15 mail, mattorna är betalade.

Positivt

Har inte fått mattorna än.Två månader sen jag beställde.Efter minst 15 mail och betalade dom.

Förbättringar eller förslag

Skriv att ni inte kan leverera till norrland i Sverige.

Dane

Mycket nöjd och första gången handlar
Fick mina bil mattor i bra tid

Bra kvalitet

Allt är bra

Lennart

Bra mattor till bra pris

Positivt

Trots recensioner som säger att det tog en väldans tid fick jag mina på mindre än en vecka. Passformen är som sagt inte perfekt dock inte uruselt heller. Antar att många förväntar sig mycket mer... Trots recensioner som säger att det tog en väldans tid fick jag mina på mindre än en vecka. Passformen är som sagt inte perfekt dock inte uruselt heller. Antar att många förväntar sig mycket mer för ett mycket lägre pris. Se det mer som ett par universalmattor som passar din bil.

Kunde passformen varit bättre: Ja
För det priset: Nej
Nöjd överlag: Ja

Håkan Kjellquist

Hej, köpte textilmattor till min Volvo V70n i början på maj,fått i dessa först nu.Skulle svarat på enkäten, men glömde.
Mycket nöjd,perfekt p
Assform.

Positivt

Enkelt beställa,snabb leverans, perfekt passform.