Omdömen

377 omdömen
Skriv ett omdöme

91% av kunderna rekommenderar detta företag.

Information på hemsidan
7.6/10
Kundvänlighet

377 Omdömen

Sjöberg

Andra gången jag handlar här, lika imponerande båda tillfällena. Lika bra som originalet med perfekt passform, och supersnabb leverans!

Positivt

Kvalitet, passform och leveranstid.

Camper Van Man

I have purchased mats for both of my camper vans from bilmattor online. Good product at a good price

Keta Bjørndal

Hei, jeg sendte meil, på bestilling og ferdig betalt matter, men fortsatt har ikke fått mattene! Bestilt 23 november!

Web siden

Förbättringar eller förslag

Må stå at det gjelder bare Severige! Det skal ikke være mulig å bestille fra Norge så lenge de klarer ikke å sende. Kunne fått svar per meil. Betalt og etter det stile... fortsatt verken fått pengene tilbake eller mattene...

Mats Ulenius

Mycket bra webbsida

Mycket bra produkt

Förbättringar eller förslag

Information om betalning var tvetydig, ej helt klar information... Min betalning blev inte registrerad... Fick kolla. Med banken och maila er mm.
När allt löst sig kom dock mattorna snabbt...

Anonym

Toppen, allt från beställning, till snabb leverans!

Anonym

Toppen, allt från beställning, till snabb leverans!

Lucas Melkemichel

Mycket dålig, tar lång tid att få återkoppling inget telefonnummer att nå dom på. Det har nu gåt över en månad utan att jag har fått mina produkter eller svar från kundservice ang vad som har hnt

Igentligen ingenting

orde inte ta 2 dagar att få ett mail besvarat

Johan Åkerman

Warning! This is most likely a fake company. Not got any delivery even though it is in stock since 14 days back. Sent three emails without any answer.

Nothing

Deliver

Tomas

Bara bra!

Ok

Positivt

skickade en ny matta hyfsat snabbt efter den första var fel