Omdömen

21RUN

648 omdömen
Skriv omdöme

80% av kunderna rekommenderar detta företag.

Information på hemsidan

Bra

Bra grejer

Ingen aning

Liselotte Maria Noreborn

Kunde följa min leverans hela tiden

snyggt presenterat

Förbättring av tips

bilder ovanifrån på alla skor

Jörgen

Falsk marknadsföring!

Vet ej!

Förbättring av tips

Företaget påstår FRI FRAKT över 500SEK. Detta stämmer inte! När jag skulle betala lade de på 223,90SEK för frakten. Med andra ord går de ut med falska uppgifter på sin hemsida, vilket jag också... Företaget påstår FRI FRAKT över 500SEK. Detta stämmer inte! När jag skulle betala lade de på 223,90SEK för frakten. Med andra ord går de ut med falska uppgifter på sin hemsida, vilket jag också påtalat utan att de åtgärdat detta. Det står fortfarande att det är FRI FRAKT.
Jörgen

Mats Wallin

Mycket bra

Styrkor

Allt fungerade så bra jag kunde önska. Imponerande med löpande information via mail om leveransen. Leveransen var också snabb. Förberedelsen för eventuell retur tydlig, jag är nöjd med det jag köpt... Allt fungerade så bra jag kunde önska. Imponerande med löpande information via mail om leveransen. Leveransen var också snabb. Förberedelsen för eventuell retur tydlig, jag är nöjd med det jag köpt så det blev inte aktuell med retur.

Förbättring av tips

Det borde finnas svensktalande svensktalande i kundtjänst.

Peter Liedholm

Bra bilder och bra beskrivning

Smidigt

Inga

Elin Ahlgren

Snabb respons , bra kundtjänst.

Efter försäljningen var supersmidig

Förbättring av tips

Jag vet inte om det står någonstans men jag hittade iaf inte mailadressen till er utan ringde istället. Det gick att komma fram fort så det var inga problem.

Fru. Madeleine Andersson

Snabbt och bra.

Snabb och säker leverans

Inget att klaga pp

Anna Lindberg

Bra! Snabb leverans och bra priser.

Styrkor

Snabb leverans och bra priser.

Inget att tillägga

Martina Lindkvist

Inget dåligt att säga

Bra pris

Ingenting

Amanullah Wahedi

Man måste vänta för att få sina varor ett år!

Förbättring av tips

Betala mer pengar för att leverera snabbare

Svar 21RUN:

Dear Amanullah,
Dear Amanullah,
you placed an order on May 28 and received that shipment on June 2. Monday was the second day of Pentecost in NL. You received that shipment very quickly. We therefore do not understand your low score. Please let us know if there is anything else we can do for you.
Kind regards,
Customer service/ 21RUN