Omdömen

21RUN

529 omdömen
Skriv omdöme

78% av kunderna rekommenderar detta företag.

Information på hemsidan

Grym

Grym

grym

Ronnie Bo Sköld

Bra. Var lite skeptisk till att beställa från ett annat land än Sverige.

Priset

Förbättring av tips

Information om pågående leverans var inte tydlig

Mathias Dawidsson

Dåligt ansvarstagande för produkterna som 21RUN säljer

Bra utbud

Förbättring av tips

Jag beställde ett par nya Altra Torin 5 för att ersätta mina gamla Torin 2. I de gamla har jag UK10 men de nya i samma storlek var för små. Alltså beställde jag ett par i storlek UK11, som passar... Jag beställde ett par nya Altra Torin 5 för att ersätta mina gamla Torin 2. I de gamla har jag UK10 men de nya i samma storlek var för små. Alltså beställde jag ett par i storlek UK11, som passar men det kostade mig 300kr att returnera de sommar för små. Otroligt dåligt då jag tycker 21RUN borde ta ansvar för vad de säljer.

Fru. Ulrika Engcrantz

Bra

Snabb leverans

Inga

Yibin Liang

Köpare

Styrkor

Ingen gratis return. Leverans inte från Sverige, jätte dyr att återkomma

Gratis return

Svar 21RUN:

Thank you so much for your review and we are sorry to see that you are not happy about the high costs for a return shipment.
We are looking into the possibility of free returns, but this is...
We are looking into the possibility of free returns, but this is going to take a while. We are aware that this an issue for some customers and that's why we communicate the return policy upfront: https://21run.com/se/returnera-din-bestallning
Hope this information helps!
Best regards,
21RUN
Brigitte

Herr. Anders Lundberg

Bra utbud och snabb leverans från Holland.

Styrkor

Upplyste mig om nedsatt pris på den skomodell jag helst önskade.

!

Adrian Sokolik

Snabb leverans men dyr, krånglig och långsam retur.

Styrkor

Snabb och prisvärd leverans.

Förbättring av tips

Kunden behöver själv betala returfrakten vilket är dyrt då man behöver skicka rekommenderat. Den holländska posten gör bara ett leveransförsök, därefter finns returen för hämtning men 21run hämtar... Kunden behöver själv betala returfrakten vilket är dyrt då man behöver skicka rekommenderat. Den holländska posten gör bara ett leveransförsök, därefter finns returen för hämtning men 21run hämtar ej och paketet riskerar att komma tillbaka i retur till kunden. På detta sätt tog returen en månad. Bättre skicka med privat fraktbolag som UPS.

Malin Ekedahl

Svårt med ett köp

Vet ej

Förbättring av tips

Att leverera till närmaste utlämningsställe utifrån min adress. Nu fick jag ta taxi till Borgmästaregatan 3 km bort, när jag hade kunnat gå 150 meter och hämta det./M

Herr. Folke Wigg

Good prices but slow delivery, add at least 2days to the estimated delivery day if you live in Sweden.
Would love if you got the tracking link Automatically so you wouldn’t have to email the support to get it.

Prices and selection

Förbättring av tips

Automatic delivery email including tracking link.