Video Reviews

Gerard Boelaars

Topbedrijf. Door uw advies en later mailcontact de juiste wieltjes ontvangen

Klantvriendelijk en servicegericht, grote sortering

Wiecher Jan van der Werf

Zeer goede ervaring. Diverse keren zwenkwieltje aangeschaft. Altijd correct afgeleverd.

Ruime keuze. Goede kwaliteit. Goede Prijs-kwaliteit. Snelle levering.

Niet van toepassing

Reactie Zwenkwielen.net:

Bedankt voor uw review en herhaaldelijke vertrouwen. Fijn om te horen dat alles nog steeds naar wens is.

Stabel

Een aanrader om met deze firma te werken!

Correcte leveringen

Doe zo verder

Reactie Zwenkwielen.net:

Bedankt voor grote compliment. Als er nog vragen ontstaan in toekomst, stel ze dan gerust aan ons.

wim penninck

Hierbij geef ik alle punten voor dit bedrijf ondanks dat er een fout zat in de levering . ik stuurde een email naar het bedrijf om te melden dat er een ijzeren zwenkwiel tussen de rvs zwenkwielen... Hierbij geef ik alle punten voor dit bedrijf ondanks dat er een fout zat in de levering . ik stuurde een email naar het bedrijf om te melden dat er een ijzeren zwenkwiel tussen de rvs zwenkwielen zat . onmiddellijk kreeg ik een email terug met excuses en dat het juiste wiel al was opgestuurd . 2 dagen later is het rvs wiel geleverd .
zo moet dat gaan . iedereen kan een fout maken , maar het zijn de goede bedrijven die de fout toegeven en onmiddellijk rechtzetten met het juiste artikel op te sturen . top !

bedrijf die correct werkt .

Reactie Zwenkwielen.net:

Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat het allemaal snel goed is gekomen. Mochten er nog vragen ontstaan of als er behoefte is aan advies dan horen we het graag.

asasa

Geen commentaar

zie boven

geen idee

Marco de Boer

Zeer goede service Goed materiaal Het

Mooie website Goed duidelijk al het materiaal en omschrijving

Carla Kooistra

Snel en niet heel duur

De sortering van producten en de zoekmogelijkheden zijn wat beperkt. Teveel producten bij invoering van een specifieke zoekterm.

Reactie Zwenkwielen.net:

Fijn dat u ons deze review en nuttige feedback heeft gegeven. Mocht u er zelf niet uit kunnen komen vraag ons dan gerust om hulp. Wij helpen u graag verder om het juist product te vinden. Mochten er... Fijn dat u ons deze review en nuttige feedback heeft gegeven. Mocht u er zelf niet uit kunnen komen vraag ons dan gerust om hulp. Wij helpen u graag verder om het juist product te vinden. Mochten er nog vragen ontstaan of als er behoefte is aan advies dan horen we het graag.

Rens

Gewoon goed

Goeie website

Alain Bastiaens

Duidelijke website, heel snelle ontvangst

snelheid, uitgebreid aanbod

geen naam