Video Reviews

Ralf

Duidelijke www en snelle levering

Duidelijke www en snelle levering

Reactie Zwenkwielen.net:

Bedankt voor deze 5 sterren. Fijn dat u tevreden bent! Mochten er nog vragen ontstaan of als er behoefte is aan advies dan horen we het graag.

R van de Wiel

Ok

Precies de juiste zwenkwielen

Ben

1 kunststof stoelpootje gekocht. Netjes verpakt en afgeleverd. Product voldoet aan verwachting.

Duidelijke website
Contact verloopt sympathiek, zelfs voor een simpel en goedkoop onderdeel.

Communicatie over datum en tijdstip van levering door vervoerder kan beter.

Reactie Zwenkwielen.net:

Fijn dat u ons deze review en feedback heeft gegeven. Goed om te zien dat het stoelpootje bevalt. Mochten er in de toekomst nog vragen zijn, die vernemen we graag.

maarten

Reactie Zwenkwielen.net:

Fijn dat u ons deze review heeft gegeven. Mochten er in de toekomst nog vragen zijn, die vernemen we graag.

Nvt

Geen min punten gevonden.

Nvt.

Vincent

Door mijn meetfout materiaal terug kunnen sturen, direct nieuw besteld en snel geleverd, ook mijn verzendkosten terug op rekening, dat is toch top.

bestellen is snel leveren bij jullie,Top

Reactie Zwenkwielen.net:

Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat alles uiteindelijk goed gekomen is, immers een foutje kan gebeuren.

R.Roor

Zoals het hoort

Duidelijke website, makkelijk te vinden

Peter Langemeyer

Geweldig. Na bestelling haperde de levering en verzorgde dhr. Aalte direct een nieuwe levering. Ook de 2e bestelling was binnen 1 dag in huis. De stoelen rollen nu veel beter. Dank voor de snelle... Geweldig. Na bestelling haperde de levering en verzorgde dhr. Aalte direct een nieuwe levering. Ook de 2e bestelling was binnen 1 dag in huis. De stoelen rollen nu veel beter. Dank voor de snelle oplossing.

Advies over de keuze van de wielen in samenhang ben het gebruik

Ga zo door. Succes !

Reactie Zwenkwielen.net:

Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat het allemaal goed is gekomen. Mochten er nog vragen ontstaan dan horen we die graag.

Marco K.

Duidelijke site en snelle levering

Duidelijke site en snelle levering.

dhr. M.de Groot

Gewoon goed en service gericht!

Doen wat ze beloven en die hebben echt nog service, kom je niet snel meer tegen.

Reactie Zwenkwielen.net:

Bedankt voor uw review en voor de complimenten. Fijn om te horen dat alles naar wens is.