Video Reviews

R.C. van Poeijer

Reactie Zwenkwielen.net:

Bedankt voor deze 5 sterren. Fijn dat u tevreden bent.

Jean-Michel

Prima webshop

Groot assortiment, scherpe prijzen , goede kwaliteit en snelle levering

Zou het niet weten

Reactie Zwenkwielen.net:

Dank voor deze complimenten en voor de 5 sterren. Fijn om te horen dat alles op rolletjes liep.

Hans schets

Snel geleverd.

Goede service

Reactie Zwenkwielen.net:

Fijn dat u ons deze review heeft gegeven. Goed om te zien dat de producten en levering bevallen. Mochten er in de toekomst nog vragen zijn, die vernemen we graag.

Stan

Snel gevonden wat ik zocht

snel verzonden

niets

Reactie Zwenkwielen.net:

Bedankt voor uw review. Fijn om dat u snel gevonden heeft waar naar u zocht. Mochten er nog vragen ontstaan of als er behoefte is aan advies dan horen we het graag.

P.Moerland

Duidelijke website

NVT

Reactie Zwenkwielen.net:

Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat alles naar wens is.

Yves sew naaiatelier

Geweldig die wielen alle drie m'n atelier krukken voorzien. Ze rollen geweldig over het laminaat. Had ik eerder moeten doen dan had ik geen beschadigde vloer gehad. Dankjewel voor de goede zorgen en... Geweldig die wielen alle drie m'n atelier krukken voorzien. Ze rollen geweldig over het laminaat. Had ik eerder moeten doen dan had ik geen beschadigde vloer gehad. Dankjewel voor de goede zorgen en snelle bezorging

Super goeie aankoop om snel en soepel te rollen over de vloer, dankjewel

Vooral doorgaan geweldig

Reactie Zwenkwielen.net:

Fijn dat u ons deze review heeft gegeven. Goed om te zien dat uw atelier krukken weer soepeltjes rollen. Mochten er nog vragen ontstaan of als er behoefte is aan advies dan horen we het graag.

Edens

Goede service

Nvt

Reactie Zwenkwielen.net:

Bedankt voor uw review. Fijn dat u tevreden bent. Als er nog vragen zijn horen we die graag.

Geen bedrijf

Goede beschrijving artikel op site

?

Reactie Zwenkwielen.net:

Dank voor deze complimenten. Fijn dat u ons deze review heeft gegeven. Mochten er in de toekomst nog vragen zijn, dan horen we het graag.

Wolfs

Super tevreden.

Correcte en snelle levering

Geen.

Reactie Zwenkwielen.net:

Bedankt voor deze 5 sterren. Fijn dat u super tevreden bent. Mochten er in de toekomst nog vragen ontstaan, stel ze dan gerust aan ons

Jaak

hulp verleend bij keuze zwenkwielen

OK

Reactie Zwenkwielen.net:

Bedankt voor uw review. Fijn dat alles op rolletjes liep. Mochten er nog vragen ontstaan of als er behoefte is aan advies dan horen we het graag.