Sandra

Zwembadenwebshop.nl

Duidelijke webshop en snel geleverd ondanks de drukte van Covid19

Witte

Kwalitatief en prijsverhouding correct!

Levering vlot

ester

Heel netjes

op tijd geleverd en goede communicatie

Rob P.

Prima ervaring; snelle levering; goed verpakt,

Snelle levering conform website, goede beschrijving op website

Verzendbevestiging sturen. Mogelijkheid om met creditcard te vetalen, levering werd op stoep gezet, moest zelf uitzoeken hoe binnen te krijgen.

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Beste Rob, Zojuist zie ik je feedback, bedankt hiervoor. Wat jammer dat we niet op alle punten voldoende scoren😉 Wel fijn dat de levering in ieder geval op tijd was… Met betrekking tot... Beste Rob, Zojuist zie ik je feedback, bedankt hiervoor. Wat jammer dat we niet op alle punten voldoende scoren😉 Wel fijn dat de levering in ieder geval op tijd was… Met betrekking tot de verbeterpunten: Verzendbevestiging sturen. *Dit hoort automatisch te gebeuren, wat vervelend dat dit niet gelukt door het vervoersbedrijf bij jouw bestelling. Mogelijkheid om met creditcard te vetalen, *Klopt inderdaad dat wij dit nog niet hebben, hopelijk in de toekomst wel. Levering werd op stoep gezet, moest zelf uitzoeken hoe binnen te krijgen. *Helaas hebben de vervoersbedrijven het door de toename van bestellingen erg druk en geen tijd om mee te helpen met de klant. Mijn excuses voor het ongemak! Veel plezier met je bubbelbad en hopelijk tot ziens! Mvg Bernice ZwembadenWebshop.nl

goede service

geen ga zo door

Imming

Wat een service gewoon top

Vollop keuze

nee

W. Oussoren

Goede service.

Duidelijk overzicht van de producten.

Geen.

Voor de 1e keer besteld en naar verwachting snel geleverd. Zeer tevreden dus!

Meer aanbiedingen

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Beste Suzan, Net hebben we even gemaild omdat we op 1 punt wat minder scoorde. Je gaf aan dat je dit meer als gemiddeld zag gelukkig;) Fijn dat je ons aan zou raden, maar hopelijk zien we jou... Beste Suzan, Net hebben we even gemaild omdat we op 1 punt wat minder scoorde. Je gaf aan dat je dit meer als gemiddeld zag gelukkig;) Fijn dat je ons aan zou raden, maar hopelijk zien we jou ook nog een keer terug... Mvg Bernice ZwembadenWebshop.nl

Aph Krebbeks

Ikheb een solar zwembadverwarming grkocht 1 van de pootjes was lam en de verpakking was niet helemaal compleet. Ik heb gebeld en heb een nieuwe gekregen en de gene die ik had gekregen terug... Ikheb een solar zwembadverwarming grkocht 1 van de pootjes was lam en de verpakking was niet helemaal compleet. Ik heb gebeld en heb een nieuwe gekregen en de gene die ik had gekregen terug gesruurd. Vriendelijke dame en goed geholpen en zeer goed opgelost zeer tevreden over de afhandeling

Klantvriendelijk

De beschrijvingen bij de producten up todate houden

Louis

Uitstekende afhandeling