Bert ,t Lam / particulier

Helaas kan ik geen oordeel geven over uw bedrijf, want het pakket is nog niet geleverd. vanavond via post.NL te horen gekregen dat het pakket beschadigd is en terug gezonden wordt naar uw... Helaas kan ik geen oordeel geven over uw bedrijf, want het pakket is nog niet geleverd. vanavond via post.NL te horen gekregen dat het pakket beschadigd is en terug gezonden wordt naar uw bedrijf.
ook niet gek na dat er 4 dagen een tijd wordt aangegeven nl. dinsdag tussen 8.30 en 11.00 uur, daarna dinsdag tussen 18.00 en 22.00 uur daarna woensdag tussen 18.00 en 22.00 uur en toen nog maar een poging vandaag tussen 8.30 en 10.00 uur wat in de loop van de middag veranderde in tussen 18.30 en 19.30 met nu om 22.30 dat het pakket beschadigd is wat niet zo raar is als dat keer op keer ingeladen wordt en dan toch maar weer terug gaat naar het sorteercentrum om maar weer opnieuw geladen word.
Dus aan jullie ligt het niet en wacht ik dus met smart op de zending die hopelijk beter verloopt dan deze.
Bert 't Lam

snelle reactie

Monique van de Laak

Heel erg prettig. Had wat vragen gesteld via mail en die werden snel en goed beantwoord.

Klantencontact. Bij vragen goed geholpen.

Geen verbeterpunten

Roel

Top

Snel reageren op vragen en snelle verzending.

Eerder verzendcode doorgeven.

Westcott H

Heel goede ervaring

Ze antwoorden vlot op mails.

Misschien communicatie met de klant via Whatssapp? Zo kan het miss nog sneller. Betaling doormiddel van QR code?

P Strijk

Zeer slecht, telefonisch niet te bereiken na een week bellen.Daar naartoe gereden en een half uur rondgelopen zonder geholpen te worden.Als de telefoon opgepakt zou worden had ik niet daar naartoe... Zeer slecht, telefonisch niet te bereiken na een week bellen.Daar naartoe gereden en een half uur rondgelopen zonder geholpen te worden.Als de telefoon opgepakt zou worden had ik niet daar naartoe gereden wegens.

Kan er geen opnoemen,jammer ziet er leuk uit daar is alles ook mee gezegd

Telefoon opnemen zou prettig zijn,je kan alles wel op de corona schuiven maar dat heeft niets met bellen te maken.

Beste meneer, mevrouw,
Zojuist lees ik uw feedback en ziet dat u geen bestelling bij ons heeft gedaan.
Beste meneer, mevrouw,
Zojuist lees ik uw feedback en ziet dat u geen bestelling bij ons heeft gedaan.
Wat vervelend dat wij u niet de service hebben kunnen bieden die u van ons verwacht. Het klopt dat wij telefonisch minder bereikbaar zijn en dat het in de winkel druk kan zijn, gelukkig beantwoorden we onze mail wel behoorlijk snel ook in drukke tijden.
U geeft aan dat wij alles op de Corona schuiven. Dat vind ik jammer. Wij hebben te maken met een ongekende drukte door de crisis, wij klagen hier niet over maar dit is nog niet te vergelijken met de drukte die wij gewend zijn (tropische temperaturen in de zomer) .
U kunt zich wel voorstellen dat op elk vlak dit heel veel van ons vraagt. Wij hebben geen 9 tot 5 mentaliteit maar werken met zijn allen door om zoveel mogelijk onze service te kunnen blijven bieden.
Hopelijk kunnen we u op een ander moment wel verrassen met onze nieuwe winkel en service die wij willen bieden.
Mvg Bernice
ZwembadenWebshop.nl

Moon

fam. Ophof

Goed, niet slecht kan beter

foto bij product

Advies op basis van je (eerdere of nieuwe) bestelling(en), bv bestel een (opzet)zwembad, je hebt eventueel nodig .. slangen, verwarming, adapters, ondermat pomp, filtermedia met keuze mogelijkheid... Advies op basis van je (eerdere of nieuwe) bestelling(en), bv bestel een (opzet)zwembad, je hebt eventueel nodig .. slangen, verwarming, adapters, ondermat pomp, filtermedia met keuze mogelijkheid (of je het al hebt) ..

Beste Familie Ophof,
Bedankt voor jullie feedback. WIj hopen inderdaad snel deze adviezen te kunnen implementeren op onze nieuwe website.
Mvg Bernice
ZwembadenWebshop.nl

dries

Wederom goede Service

duidelijk en snelle bezorging

Van Hoovels

Heel goed geholpen eerst via de telefoon. Daarna een bestelling geplaatst. Op ongeveer de datum geleverd, alhoewel ze me gezegd hadden dat het iets langer ging duren met de Corona.

Vriendelijk personeel en heel hulpvaardig

Niks op aan te merken.

Hallo,
Wat fijn dat jouw bestelling toch snel geleverd is, gezien de omstandigheden.
Veel plezier met de bestelde artikelen!
Famke

Maurice Weij

Zowel op de webshop als in de winkel altijd keurig geholpen, kennis van zaken en een klantvriendelijke mentaliteit.

de no-nonsense mentaliteit vind ik erg prettig

geen minpunten kunnen ontdekken