Eva Forsberg

Zeer goed

snelle levering en prettige prijs

Hi Eva,
Wat leuk dat je zo'n positieve ervaring hebt m.b.t. onze levering en prijzen. Daar doen wij het voor, ik zou zeggen tot een volgende keer!
Met vriendelijke...
Hi Eva,

Nel

Snel en goed geleverd. Fijn dat er direct een PostNL afhaalpunt kan worden geselecteerd.

Snel en betrouwbaar

Een aanrader!

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Wat een mooie score Nel, fijn dat je het gemak op onze site ervaart. Hartelijk dank voor de genomen tijd en alvast prettige feestdagen!

M.

X

X

Beste Marco,
Bedankt voor je beoordeling & graag tot ziens!

schmits

mooie plaatjes

juistematen opgeven van het produkt

Beste Joke,
Beste Joke,
Zojuist heb ik fijn contact met je gehad. Leuk om te horen dat het uiterlijk van het badje zo bevalt, ik vind hem zelf ook er erg schattig uitzien! M.b.t. de maten ga ik dit even opnemen met Intex. Wij hebben de feedback dat het badje 6 cm smaller is nog nooit gehoord, maar goed om te weten dat dit bij jou wel het geval is. Wellicht betrof het een productie foutje en anders moet de verpakking aangepast worden.
Groeten

Eric Hage

Zeer fijn

Bij ons verliep alles prima , een paar fijn mailcontact gehad.

Beste Eric,
Wat fijn om te horen! Nu lekker Relaxen in die "Relaxspa";)
Groeten

R. Hendriks

Bij mij snel zit kapot cq lek

Niet verkopen

Zal er niet zijn

Beste Patrick,
Beste Patrick,
Van de week heb ik je gemaild. Graag kijk ik even mee wat er is misgegaan, maar ik kan je niet in ons ordersysteem vinden! Ook via de aftersales hebben wij geen melding gekregen onder dit email adres dat er iets kapot is gegaan. Graag verneem ik van je of je wel bij ons hebt besteld of ons misschien vergist met een andere webshop.

Kurt Kessel

Geleverd product prima. Administratie van gedane betaling absurd slecht.

Levering

Klantencontact en klantenservice service kan heel veel beter.

Beste Kurt,
Fijn dat je de tijd hebt genomen om inhoudelijk nog in te gaan op je feedback.
Beste Kurt,
Fijn dat je de tijd hebt genomen om inhoudelijk nog in te gaan op je feedback.
Daar hebben we iets aan en zullen wij in het team intern bespreken, om deze processen te verbeteren.
Wij waarderen dit zeer, ook leuk dat je aan gaf dat het eindejaars present in de smaak gevallen is.
Hopelijk kunnen we je de volgende keer ook verrassen met onze service.

Luc Vergult

Gebruiksvriendelijke website / ruime keuze / democratische prijzen / snelle service / leuke chat

Snelle service

Tot nu toe nog geen

Beste Luc,
Wat een complimenten voor ons bedrijf! Fijn dat we op al deze gebieden goed gescoord hebben bij jou. Graag tot ziens!

Meta Brassers

We zijn zeer tevreden over de artikelen die we hebben besteld en de goede service

De goede service

Niks

Leuk om te horen Meta!
Graag tot ziens.
ZwembadenWebshop

Erkie

Top

Snelle levering, goede produkten

Vaak wel wat duurder dan vergelijkbare winkels

Hi Arno,
Hi Arno,
Bedankt voor je feedback! Tja een echte discounter zijn wij inderdaad niet, maar hopelijk kan daarvoor in plaats onze kennis en ervaring je wel verrassen. Veel gemak van je winterklaar maak producten en graag weer tot volgende voorjaar;)