Ralph Kok

Eerste bestelling, zwembad chloor tabletten een een floater. Pakket kwam binnen met maar de helft erin. Was niet meer op voorraad en werd zonder pardon toch verstuurd.
Ik moest ALLES retour...

Aardige mevrouw van klanten service, maar helaas met weinig kennis , ze moest tot 2x toe mij in de wacht zetten, had beter direct met haar leidinggevende kunnen bellen. Ze was enkel een tussen schakel die de vraag aannam en vervolgens bij iemand anders het antwoord moest gaan zoeken.

Ik heb goeie ervaring met deze mensen
Correct product voor correcte prijs

Beste Peter,

Leuk om te horen dat u goede ervaring hebt ervaren bij ons.

We zien u graag weer bij ons terug.

Zwembadenwebshop.nl

Prima. goede spullen en snel geleverd.

Materialen zijn prima. Prijzen zijn goed. Levering behoorlijk snel

Het kussen. Maatvoering en gebruikstips en ervaringen kunnen wat meer aandacht krijgen op de site.

Beste Martin,

Bedankt voor de beoordeling en jammer dat u niet alles goed hebt ervaren.

We gaan uw tips zeker gebruiken op de site.

Zwembadenwebshop.nl

Fijne ervaring duidelijk website en afhandeling

Duidelijk beschreven en aangeven .product snel gevonden .

Weinig

Bedankt voor de reactie.

Zwembadenwebshop.nl

Slecht , ik bestel interline fiberclean en ontvang een onbekend merk , en dan gewoon zeggen dat het net zo goed is , als ik coca cola koop dan wil ik toch ook geen Pepsi ?!?

Juiste info delen en niet op eigen hand iets anders opsturen

Yvonne

Kijk uit als je bij deze webwinkel iets koopt en je wilt het retour sturen. Ze zeggen je dat je het product hebt gebruikt en betalen vervolgens maar 50% van het aankoop bedrag terug als je het (op...

Hoi Yvonne,

Wat jammer dat je dit zo ervaart! Zeker omdat ik veel met jou heb gemaild om het op te lossen. En je een product hebt besteld voor jacuzzi (bleek later) terwijl het product gemaakt is voor een zwembad met een pompvermogen van minimaal 4m3.

Op het RETOUR formulier waarin je als korte toelichting geeft: "hij past niet op mijn zwembad" heb ik gemaild dat het product in volgende staat geretourneerd mag worden:
ongebruikt (dus niet in het water geweest, opgezet etc) en in originele verpakking (schrijf hierop duidelijk het ordernummer)

Vervolgens heb ik het product nat teruggekregen, de slangen waren helemaal nat van binnen. Daarom heb ik jou gemaild dat je daarom zoals in mijn eerste mailtje al stond 50% van het aankoopbedrag zou krijgen omdat wij deze niet meer regulier kunnen verkopen.

Hier was jij het niet mee eens, waarop ik jou een mailtje heb gestuurd met de specificaties van het product hoe het ook op onze webshop stond. Hieruit had jij voor de aankoop kunnen opmaken of het product geschikt voor je bad of pomp zou zijn of niet.

Toen heb ik ook nog gevraagd of jij een foto kon maken van je zwembad om te kijken of deze toch zou kunnen passen. Mocht dit namelijk het geval zijn, zou ik deze kosteloos weer naar jou retourneren. Ik heb nooit een foto van jou mogen ontvangen.

Als antwoord kreeg ik van jou dat er niet op de doos had gestaan dat het product niet nat mocht zijn geweest. Uiteraard stond dit wel op onze site en kunnen we onmogelijk bij elk product dit los vermelden, aangezien dit een normale voorwaarde is.

Vervolgens heb ik jou proberen te bellen, waarbij ik geen gehoor kreeg.

Later zie ik op Facebook waar je ook een recensie hebt geschreven dat je het hebt gekocht voor een jacuzzi! Echter is Zappy hier absoluut niet voor gemaakt! Vandaar dat deze niet paste. Jammer dat je van ons verwacht dat wij een nat product terug moeten nemen omdat je het zelf verkeerd besteld hebt.

Mvg Bernice
ZwembadenWebshop.nl

alles in orde

wel even moeilijkheden gehad om mijn betaling via de app te doen. Opnieuw begonnen en toen lukte het wel

Beste Conny,

Wat fijn dat u tevreden was met de levering. Wel jammer dat betaling niet helemaal soepel is gelopen.

E.A.P. Kamphuizen

Afgelopen tijd meerdere bestellingen gedaan bij zwembadenwebshop.nl
omdat er meerdere artikelen niet op voorraad waren, ben ik op de hoogte gehouden via mail wanneer de artikelen weer...

contact via mail met medewerker.

Beste Kamphuizen,

We zijn heel blij met u reactie.

We zien u graag terug als klant. :)

Beste Emma,

Bedankt voor de feedback!

Adriaan tieleman

Ik ben erg tevreden met de zwembaden webshop één maal heb 4 lichtbollen voor mijn zwembad gekocht die binnen no time
Kapot waren een heb ik vergoed gekregen prima.
Maar er zou een...

Duidelijke website en snelle levering

Heb ik niet