Nikki

Niet helemaal blij

Duidelijke website

Ik had een zak glas filter zand bestelt en deze kwam lek/kapot aan. Dus een gedeelte zat al los in de doos en niet meer in de zak. Was daar niet zo blij mee.

Van Den Eynde Jeroen

Zeer goed

gamma

technische documentatie online

Tessa Ben Said

Hele slechte klantenservice! Dinsdag besteld zou donderdag geleverd worden. Maar was druk door warme weer. Kan ik begrijpen maar ik maakte mij zorgen want ik heb het zwembad besteld om mee te nemen... Hele slechte klantenservice! Dinsdag besteld zou donderdag geleverd worden. Maar was druk door warme weer. Kan ik begrijpen maar ik maakte mij zorgen want ik heb het zwembad besteld om mee te nemen op vakantie die dinsdag na het weekend.
Mijn zorgen geuit naar het bedrijf op vrijdag middag. Toen hebben ze dood leuk zonder overleg mijn bestelling geannuleerd. Terwijl ik zelf ook nog contact heb opgenomen met transporteur en die dacht dat er nog wel een grote kans was dat het maandag in Utrecht aankomt en ik het daar kan ophalen.
Vrijdagavond toen ik las dat ze de bestelling hebben geannuleerd direct een mail gestuurd en zaterdag ook nog 2 maar totaal geen reactie! Vrijdag en zaterdag meerdere keren proberen te bellen maar dan krijg ik een bandje dat ze door de drukte telefonisch niet bereikbaar zijn.
Heel erg frustrerend en jammer dat ze totaal niet mee denken en dingen doen zonder overleg.
Vandaag (zondag) krijg ik wel een mail binnen van zwenbadenwebshop. Helaas geen reactie maar of ik even een review wil achter laten.😑
Morgen is het maandag, ik hoop dat ze dan contact opnemen en met een oplossing komen zoadat wij toch nog het zwembad mee kunnen nemen op vakantie.

Gemakkelijk te bestellen

Betere klantenservice! Nooit bestellingen annuleren zonder dat de klant daar om heeft gevraagd en zonder overleg met de klant! En een andere tip: zie je dat het warm weer gaat worden huur tijdelijk... Betere klantenservice! Nooit bestellingen annuleren zonder dat de klant daar om heeft gevraagd en zonder overleg met de klant! En een andere tip: zie je dat het warm weer gaat worden huur tijdelijk extra personeel om voor klanten toch telefonisch bereikbaar te zijn.

Zwijgers

Redelijk goede ervaring vriendelijk in showroom als wel online/mail.

Mooie showroom,snel antwoord op email.

Jammer dat we onze keuze. Alleen konden bestellen online.
Jammer dat we onze keuze. Alleen konden bestellen online.
Ipv thuis bezorgen, gevraagd om afleveren in showroom. Was geen probleem, werd helaas toch thuis geleverd, wij waren wegens omstandigheden niet thuis.
Geen track en trace code gekregen.

Vincent

Levering nog steeds niet aangekomen

Op tijd leveren

Mark Luijmes, ordernr 137621

Is slecht bevallen, product besteld en betaald maar nog steeds niks gezien of ontvangen. Ook geen mail gehad van postorder bedrijf iets dergelijks

Nog niet ontdekt

Vragenlijst sturen nadat product ontvangen/verstuurd is

Natasa

Helemaal goed, snelle levering, product naar de wens.

Goede communicatie met klant

Dirk De Wyngaert

Tot hier toe :SLECHT

transport

Niks

Nooit bestel ik nog daar

Veel bla bla

Alles