Maartje

Snelle levering, snelle communicatie via de chat

Snelle communicatie via chat

cees van aert

Nee

Sandy bos

Slecht

Telefonische bereikbaarheid.( is nu telefonisch niet te bereiken)
Sturen verkeerde producten van een lagere waarde en vervolgens is toevallig het juiste product uitverkocht

F van Beek

Eigenlijk tegenvaller. Ik bestel een filter maar krijg degehele zwembadrobot. Keurig aangegeven dat dit een dure fout is. Dus had de filter wel voor niets gemogen.

Klant belonen als ze een duur verkeerd artikel ontvangen.
Ik had ook niets kunnen zeggen. Was grote schade post geweest

Jordy Claassen

Producten snel bezorgt maar helaas kwam bezorger met incomplete en defecte doos aan de deur. Bezorging is niet geleverd en meegenomen door bezorger. Direct melding gedaan bij de webshop en kreeg... Producten snel bezorgt maar helaas kwam bezorger met incomplete en defecte doos aan de deur. Bezorging is niet geleverd en meegenomen door bezorger. Direct melding gedaan bij de webshop en kreeg snel antwoord dat nieuwe bestelling zou worden gestuurd na ontvangst retourzending. Dit is niet gebeurd. Na veelvuldig mailen en navragen kwam er geen schot in de zaak en mijn bestelling geannuleerd. Helaas geen excuus of nette afhandeling. Jammer, zo moeilijk is het niet.

Website is compleet

Beleid bij verkeerde of incomplete levering verbeteren. Ik heb het gevoel dat als het ''afwijkt'' het compleet vergeten wordt in de organisatie.

K. Stouthamer

Slecht

Niet gevonden

Na 2 weken nog steeds mijn product niet binnen. Contact opgenomen met het bedrijf en volgens hun is de transporteur langs geweest en heeft hij een briefje achter gelaten.( Ik heb geen briefje... Na 2 weken nog steeds mijn product niet binnen. Contact opgenomen met het bedrijf en volgens hun is de transporteur langs geweest en heeft hij een briefje achter gelaten.( Ik heb geen briefje gezien...). Na 3 x een antwoord "morgen komt hij opnieuw langs" nog steeds niks ontvangen.