Was prima alles goed geregeld

Prettig

Deskundig en eerlijk advies

A.C. knip

Wij hebben Door dit bedrijf een jacuzzi laten plaatsen en zijn hier zeer tevreden over .

Fijne onderneming , servicegericht en de klant krijgt een goed advies.

Jessica D.

Hele goede ervaring!

Heldere, duidelijke communicatie. Werk snel en vakkundig afgeleverd!

Niet transparant in uurtarief en voorrijkosten. Heb sterk het gevoel dat het niet zo nauw wordt genomen.

Reactie Zwembadbouwer.nl:

Wij vinden het jammer dat u dit gevoel heeft. Wij proberen juist altijd transparant te zijn in de (te verwachten) kosten voor onze cliënten. In de installatietechniek-/loodgietersbranche is het zeer gebruikelijk dat het eerste uur arbeid in rekening wordt gebracht, ongeacht of de werkzaamheden 20 of 59 minuten duren. Voorafgaand vinden namelijk ook al voorbereidende werkzaamheden plaats zoals het opnemen van de telefoon tot het regelen van spullen en administratie.
Inmiddels hebben wij geprobeerd dit nog helderder te maken door te werken met een opstart tarief, dit is inclusief tot 1 uur arbeid. Tevens staan onze tarieven vermeld op onze website.

Over het algemeen goed, soms lopen afspraken niet goed!
Dan blijf je thuis , omdat er een afspraak is gepland, en dan komt er niemand,
Maar het wordt wel weer snel gecompenseerd ,...

Goede uitleg, prima! Ben blij dat ik mijn producten in de winkel kan kopen, en evt vragen gelijk kan stellen.

Van de Bovenkamp

Ik werd bij mijn bezoek netjes te woord gestaan en heb uitstekend advies ontvangen om mijn waterprobleem op te lossen.

Uitgebreide vakkennis