Jan van Raam

Erg vriendelijke mensen en ter zake kundig

Verkopen niet alleen maar installeren het ook

Eric

Mijn waterstofzuiger ging voor het bereiken van de garantietermijn kapot en de mensen van zwembadbouwer hebben, ondanks dat de schuld niet bij hun ligt en de grote mate van tegenwerking vanuit de...

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Erg bereid om het maximale eruit te halen en een passende oplossing te bieden.

Eric Maas

Betrouwbaar en met veel kennis in huis, en ook doen ze altijd hun best om klanten spoedig te helpen mbt evt reparaties of nieuwe verzorging materiaal.

- betrouwbaar
- veel kennis in huis
- klant vriendelijk

Winter

Prima service! Vriendelijke mensen.

Al jaren tevreden klant. Mark weet waar hij over praat en is zeer deskundig in wat hij doet.
Er wordt netjes en nauwkeurig gewerkt. Niet de goedkoopste partij maar leveren altijd topkwaliteit.

Deskundige medewerkers
Kwaliteit in materiaal en diensten

Marcel Looze

Zwembadbouwer.nl heeft uitstekend werk verricht onder niet eenvoudige omstandigheden. Sneeuw en toegankelijkheid van de locatie maakte de bouw tot een uitdaging maar het eindresultaat is prachtig.

Harde werkers, lnnovatief en kundig.

Familie Boomstra

Mark en collega's zijn heel deskundig. Voor ieder probleem is een oplossing, ze kunnen alles maken. Wel vind ik dat de zakelijkheid wel iets minder zou mogen en wat meer begrip zou mogen hebben voor...

De deskundigheid van Mark. Wat zijn ogen zien kunnen zijn handen maken. En het feit dat alles bij 1 bedrijf ligt vind ik ook heel goed. Van gat graven tot het vullen van het bad. Alle stappen die genomen moeten worden regelt de Zwembadbouwer

G.Veenstra

Het werk wordt niet afgemaakt en afspraken worden niet nagekomen

het werk wat gedaan is, is van goede kwaliteit

Reactie Zwembadbouwer.nl:

Geachte heer Veenstra,
Het klopt dat wij het buitentegelwerk niet hebben afgemaakt. Dit komt doordat u niet alle voorbereidingen had getroffen zoals afgesproken. Hierover hebben wij u al enige tijd terug een e-mailbericht gestuurd. Wij hadden dan ook liever uw reactie vernomen op ons e-mail bericht dan een reactie in een review.

Snelle levering en installatie

PoolJoy

Zwembad aan laten leggen.

Gaan netjes en gestructureerd te werk.
Duidelijke uitleg over hoe ons zwembad werkt en moet worden onderhouden.
Dit bedrijf maakt mooie en goed zwembad.