Fam S

Opgeleverde zwembad is prachrig.

Netjes gedaan en altijd op tijd en binnen de gestelde termijn.

Fam Klaver

Na vele quotes en offertes door zeer uiteenlopende bedrijven die claimen wat ze doen zijn wij bij de Zwembadbouwer uit Lelystad terecht gekomen. Betrouwbaar bedrijf met alle kennis en kunde. Goed... Na vele quotes en offertes door zeer uiteenlopende bedrijven die claimen wat ze doen zijn wij bij de Zwembadbouwer uit Lelystad terecht gekomen. Betrouwbaar bedrijf met alle kennis en kunde. Goed betrouwbaar, op tijd, netjes en vakkundig. Alles wat ik zocht in een bedrijf. Voor ons een geweldige ervaring met een geweldig resultaat!

Betrouwbaar, vakkundig, meedenken, vriendelijk en netjes.

Fam. De Vos

Zeer positieve ervaring met dit bedrijf. Goede service en ook aandacht na het plaatsen.

Betrouwbaar en vriendelijk.

Rob Fritz

Super! Strak werk strakke planning en erg Vriendelijke mensen

Strakke planning en netjes werk leveren

Jan van Raam

Duur, slechte service, laat klanten met klachten bakken en komt niet meer op dagen

Reactie Zwembadbouwer.nl:

Door de extreem hevige stormen begin dit jaar is uw winterafdekking losgeraakt. Voor het opnieuw monteren hiervan moeten wij wel kosten in rekening brengen, immers heeft het losraken van het zeil... Door de extreem hevige stormen begin dit jaar is uw winterafdekking losgeraakt. Voor het opnieuw monteren hiervan moeten wij wel kosten in rekening brengen, immers heeft het losraken van het zeil een externe oorzaak. U heeft daarop zelf aangegeven geen gebruik te willen maken van onze diensten. Wij betreuren het ten zeerste dat u hier zo over denkt.

Maykel

We hebben zeer goed ervaring met de Zwembadbouwer. Het gehele traject is uiterst vlekkeloos en prettig verlopen.

Korte lijnen, komen afspraken na, prettige communicatie en doen wat ze zeggen.

Andrei Pislariu

Zwembadbouwer

transparent, fast reaction, friendly employees

Batavailand

Goed, vriendelijk, snel.

professioneel en klant gericht, denken met je mee

We look forward to long term relationship

Eerste indruk

Zeer prettig. Bereikbaarheid in hoogseizoen zou overigens groter moeten zijn.

Kundige mensen