Busscher

Bij onze tuinrenovatie ook een zwembad van 8,5 x 4.00 meter laten aanleggen door Zwembadbouwer.

Vakkundig en goed advies, er wordt meegedacht met de mogelijkheden die de klant heeft.

Freek

Na een uitgebreid vooronderzoek hebben wij gekozen voor een city+ zwembad van LPW. Via LPW België zijn wij uitgekomen bij de zwembadbouwer.nl.
Mark heeft een grote vakkennis en is praktisch...
Mark heeft een grote vakkennis en is praktisch ingesteld. Alles is goed verlopen volgens planning. Wij zijn erg tevreden over het eindresultaat en genieten nu van een prachtig zwembad!

Vriendelijk
Vakkennis
Praktisch ingesteld

Odijk Weesp

Aantal weken terug is ons city+ zwembad opgeleverd. Wij zijn er zeer blij mee . Zwembadbouwer Mark is uiterst vakbekwaam, heeft een no nonsense mentaliteit, komt zijn afspraken na en is zeer service... Aantal weken terug is ons city+ zwembad opgeleverd. Wij zijn er zeer blij mee . Zwembadbouwer Mark is uiterst vakbekwaam, heeft een no nonsense mentaliteit, komt zijn afspraken na en is zeer service gericht.

transparante communicatie, afspraken nakomen, kwaliteit werk en materiaal, prettig in omgang, geen verrassingen achteraf, nazorg.

Fam Kroon

Prachtig zwembad opgeleverd!

Zeer professioneel (incl aan- en afvoeren materieel over het dak van het huis). Goede samenwerking met onderaannemers. Volgens afspraak en planning. Fijn contact.

Gert van der Linden

Perfect geregeld !! Zoals altijd.

Zijn zeer proffesioneel !!

Marc Evers

afspraken worden nagekomen

Schouwstra

We zijn net verhuisd naar de polder en hebben een huis met zwembad gekocht.
We zijn bij dit bedrijf terecht gekomen.
We hebben hier wat onderhoudsartikelen gekocht. Verder werden we...
We zijn net verhuisd naar de polder en hebben een huis met zwembad gekocht.
We zijn bij dit bedrijf terecht gekomen.
We hebben hier wat onderhoudsartikelen gekocht. Verder werden we uitermate vriendelijk en deskundig te woord gestaan.
We moeten ons zwembad nog opstarten voor het komende seizoen. We kregen allerhande tips hoe dit te doen. Veel werd ons duidelijk en werden gerustgesteld dat het onderhoud van een zwembad goed te doen is mits je regelmatig her water contoleerd.
Dank voor de vriendelijke ontvangst.

Kennis van zaken

Paul Janzen

Goede uitleg tijdens ons bezoek aan de winkel. Alles is verlopen volgens planning. De afdekking duurde iets langen dan verwacht maar is uiteindelijk netjes geplaatst.

Goed bereikbaar per email en telefoon en geen vraag is te veel.

Fam. W. de Jong

Fijn contact vanaf het eerste bezoek. vakkundig en door de kleine organisatie persoonlijk en direct.
Eindresultaat is een prachtig, degelijk zwembad.

direct contact met verkoop, planning en uitvoering. Planning is letterlijk na gekomen

Rik de Knijff

Klantvriendelijk en attent