Marcel Looze

Zwembadbouwer.nl heeft uitstekend werk verricht onder niet eenvoudige omstandigheden. Sneeuw en toegankelijkheid van de locatie maakte de bouw tot een uitdaging maar het eindresultaat is prachtig.

Harde werkers, lnnovatief en kundig.

Familie Boomstra

Mark en collega's zijn heel deskundig. Voor ieder probleem is een oplossing, ze kunnen alles maken. Wel vind ik dat de zakelijkheid wel iets minder zou mogen en wat meer begrip zou mogen hebben voor... Mark en collega's zijn heel deskundig. Voor ieder probleem is een oplossing, ze kunnen alles maken. Wel vind ik dat de zakelijkheid wel iets minder zou mogen en wat meer begrip zou mogen hebben voor de situatie van de klant.

De deskundigheid van Mark. Wat zijn ogen zien kunnen zijn handen maken. En het feit dat alles bij 1 bedrijf ligt vind ik ook heel goed. Van gat graven tot het vullen van het bad. Alle stappen die... De deskundigheid van Mark. Wat zijn ogen zien kunnen zijn handen maken. En het feit dat alles bij 1 bedrijf ligt vind ik ook heel goed. Van gat graven tot het vullen van het bad. Alle stappen die genomen moeten worden regelt de Zwembadbouwer

G.Veenstra

Het werk wordt niet afgemaakt en afspraken worden niet nagekomen

het werk wat gedaan is, is van goede kwaliteit

Reactie Zwembadbouwer.nl:

Geachte heer Veenstra,
Geachte heer Veenstra,
Het klopt dat wij het buitentegelwerk niet hebben afgemaakt. Dit komt doordat u niet alle voorbereidingen had getroffen zoals afgesproken. Hierover hebben wij u al enige tijd terug een e-mailbericht gestuurd. Wij hadden dan ook liever uw reactie vernomen op ons e-mail bericht dan een reactie in een review.

Snelle levering en installatie

PoolJoy

Zwembad aan laten leggen.

Gaan netjes en gestructureerd te werk.
Duidelijke uitleg over hoe ons zwembad werkt en moet worden onderhouden.
Dit bedrijf maakt mooie en goed zwembad.

Vervangen zand in filter door AFM en wat advies

Deskundig en snel

Fa. K. de Leeuw

Correcte afhandeling van de serviceverlening en goede communicatie.

Zeer coulante prijsstelling en plezierige manier van zaken doen.

VVE Zwaanwijck

Gedegen, serieus, betrouwbaar, constante kwaliteit, ook nu men recent extra werknemers heeft aangesteld

zie boven, ben al jaren zeer tevreden, weinig foutjes, zeker geen grote missers, communicatie is zeer goed, inhoud ook!!

Fam Vrijhof

Erg goed, duidelijk in de technische uitleg .

vakkennis is goed aanwezig

Zwembadbouwer heeft dit voorjaar bij ons de folie van het buitenbad vervangen, en dat is erg goed gelukt.

Er is door Zwembadbouwer bijzonder goed meegedacht zowel bij ontwerp als bij uitvoering.