Esther

Ons zwembad is prachtig aangelegd!
Daarnaast wordt er snel en adequaat gereageerd op storingen.

Deskundig
Snel
Vriendelijk

R. Aguilar

Onze lamellen hebben wij door Zwembadbouwer.nl laten vervangen. Prima prijs/kwaliteitverhouding!

Kundige medewerkers
Werken netjes

Markvoort

Prima service

Prima service

Helaas leek de cv verwarming het niet goed te doen dus CV man gebeld en het bleek dat de toevoer naar het zwembad niet helemaal open was gezet, dus de beste man heeft alles gecheckt en kwam er toen achter dat dat het probleem was

Beleefd en hard werkend

Ben van der Wiel

Prima geregeld

Mark heeft sterke ervaring en kennis van zaken!

Hans Lindenbergh

Na een eerste zeer slechte ervaring met een bedrijf wat "in zwembaden deed" ben ik via google hier terecht gekomen. Van het ene uiterste in het andere! Blijkt het ene bedrijf niet meer te zijn dan... Na een eerste zeer slechte ervaring met een bedrijf wat "in zwembaden deed" ben ik via google hier terecht gekomen. Van het ene uiterste in het andere! Blijkt het ene bedrijf niet meer te zijn dan een hovenier die ook wat met andere "buitendingen" doet, dit bedrijf is specialist. Goed, je betaalt iets meer, maar krijgt veel meer waar voor je geld.

- kennis van zaken
- goede communicatie. Legt uit waarom zij wel of niet met bepaalde producten werken, die al dan niet duurder zijn
(de enige reden dat ik dit bedrijf niet zou...
- kennis van zaken
(de enige reden dat ik dit bedrijf niet zou aanbevelen is dat ze het dan misschien te druk krijgen zodat ik lang op iets zou moeten wachten)

Jan van Raam

Erg vriendelijke mensen en ter zake kundig

Verkopen niet alleen maar installeren het ook

Eric

Mijn waterstofzuiger ging voor het bereiken van de garantietermijn kapot en de mensen van zwembadbouwer hebben, ondanks dat de schuld niet bij hun ligt en de grote mate van tegenwerking vanuit de... Mijn waterstofzuiger ging voor het bereiken van de garantietermijn kapot en de mensen van zwembadbouwer hebben, ondanks dat de schuld niet bij hun ligt en de grote mate van tegenwerking vanuit de leverancier/producent, een zeer passende en klantvriendelijke oplossing aangeboden.

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Erg bereid om het maximale eruit te halen en een passende oplossing te bieden.

Eric Maas

Betrouwbaar en met veel kennis in huis, en ook doen ze altijd hun best om klanten spoedig te helpen mbt evt reparaties of nieuwe verzorging materiaal.

- betrouwbaar
- veel kennis in huis
- klant vriendelijk

Winter

Prima service! Vriendelijke mensen.

Al jaren tevreden klant. Mark weet waar hij over praat en is zeer deskundig in wat hij doet.
Er wordt netjes en nauwkeurig gewerkt. Niet de goedkoopste partij maar leveren altijd topkwaliteit.

Deskundige medewerkers
Kwaliteit in materiaal en diensten