Jan van Raam

Duur, slechte service, laat klanten met klachten bakken en komt niet meer op dagen

Reactie Zwembadbouwer.nl:

Door de extreem hevige stormen begin dit jaar is uw winterafdekking losgeraakt. Voor het opnieuw monteren hiervan moeten wij wel kosten in rekening brengen, immers heeft het losraken van het zeil... Door de extreem hevige stormen begin dit jaar is uw winterafdekking losgeraakt. Voor het opnieuw monteren hiervan moeten wij wel kosten in rekening brengen, immers heeft het losraken van het zeil een externe oorzaak. U heeft daarop zelf aangegeven geen gebruik te willen maken van onze diensten. Wij betreuren het ten zeerste dat u hier zo over denkt.

Maykel

We hebben zeer goed ervaring met de Zwembadbouwer. Het gehele traject is uiterst vlekkeloos en prettig verlopen.

Korte lijnen, komen afspraken na, prettige communicatie en doen wat ze zeggen.

Andrei Pislariu

Zwembadbouwer

transparent, fast reaction, friendly employees

Batavailand

Goed, vriendelijk, snel.

professioneel en klant gericht, denken met je mee

We look forward to long term relationship

Eerste indruk

Zeer prettig. Bereikbaarheid in hoogseizoen zou overigens groter moeten zijn.

Kundige mensen

Cliff

Zwembadbouwer.nl heeft ons naar tevredenheid geholpen met het ontwerp en de bouw inclusief bijhorende installaties van een bouwkundig binnenzwembad.

- Specialist als het om zwembaden gaat, veel vak inhoudelijke kennis
- Totaal concept: Ontwerp + levering + installatie + beheer
- Klein familiebedrijf die klant gericht en service gericht...
- Specialist als het om zwembaden gaat, veel vak inhoudelijke kennis
- Totaal concept: Ontwerp + levering + installatie + beheer
- Klein familiebedrijf die klant gericht en service gericht denkt en
werkt.
- Eerlijke en scherpe prijzen.
- Goede nazorg.

Pa Jong

Ervaring is goed te noemen. De bestelling werd goed gecommuniceerd,wat gaat er gebeuren.
Geen op of aanmerkingen verder

De communicatie over de voortgang is uitstekend geweest.

Zeer prettige ervaring tijdens de voorbereiding en uitvoering van de bouwwerkzaamheden.

Goede uitleg van het product.

Mijn zwembadlamp was kapot en van een verouderd model. Ik zocht een bedrijf dat een goede oplossing kon bieden zonder graaf- en breekwerk. Professioneel te woord gestaan en dito offerte. Prima.... Mijn zwembadlamp was kapot en van een verouderd model. Ik zocht een bedrijf dat een goede oplossing kon bieden zonder graaf- en breekwerk. Professioneel te woord gestaan en dito offerte. Prima. Reparatie vakkundig uitgevoerd. Fijn!