Schouwstra

We zijn net verhuisd naar de polder en hebben een huis met zwembad gekocht.
We zijn bij dit bedrijf terecht gekomen.
We hebben hier wat onderhoudsartikelen gekocht. Verder werden we...
We zijn net verhuisd naar de polder en hebben een huis met zwembad gekocht.
We zijn bij dit bedrijf terecht gekomen.
We hebben hier wat onderhoudsartikelen gekocht. Verder werden we uitermate vriendelijk en deskundig te woord gestaan.
We moeten ons zwembad nog opstarten voor het komende seizoen. We kregen allerhande tips hoe dit te doen. Veel werd ons duidelijk en werden gerustgesteld dat het onderhoud van een zwembad goed te doen is mits je regelmatig her water contoleerd.
Dank voor de vriendelijke ontvangst.

Kennis van zaken

Paul Janzen

Goede uitleg tijdens ons bezoek aan de winkel. Alles is verlopen volgens planning. De afdekking duurde iets langen dan verwacht maar is uiteindelijk netjes geplaatst.

Goed bereikbaar per email en telefoon en geen vraag is te veel.

Fam. W. de Jong

Fijn contact vanaf het eerste bezoek. vakkundig en door de kleine organisatie persoonlijk en direct.
Eindresultaat is een prachtig, degelijk zwembad.

direct contact met verkoop, planning en uitvoering. Planning is letterlijk na gekomen

Rik de Knijff

Klantvriendelijk en attent

Snel en goed

J. Janssens

Erg goed kundig en zorgvldig

strakke planning, goed uitleg en vriendelijk

J. van der Vijver

Uiterst tevreden.

Correcte snelle service

Fam S

Opgeleverde zwembad is prachrig.

Netjes gedaan en altijd op tijd en binnen de gestelde termijn.

Fam Klaver

Na vele quotes en offertes door zeer uiteenlopende bedrijven die claimen wat ze doen zijn wij bij de Zwembadbouwer uit Lelystad terecht gekomen. Betrouwbaar bedrijf met alle kennis en kunde. Goed... Na vele quotes en offertes door zeer uiteenlopende bedrijven die claimen wat ze doen zijn wij bij de Zwembadbouwer uit Lelystad terecht gekomen. Betrouwbaar bedrijf met alle kennis en kunde. Goed betrouwbaar, op tijd, netjes en vakkundig. Alles wat ik zocht in een bedrijf. Voor ons een geweldige ervaring met een geweldig resultaat!

Betrouwbaar, vakkundig, meedenken, vriendelijk en netjes.

Fam. De Vos

Zeer positieve ervaring met dit bedrijf. Goede service en ook aandacht na het plaatsen.

Betrouwbaar en vriendelijk.

Rob Fritz

Super! Strak werk strakke planning en erg Vriendelijke mensen

Strakke planning en netjes werk leveren